خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۳۴

سیدتقی نوربخش با صدور حکمی «یلدا دارابی» را به عنوان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر منصوب کرد.

به گزارش ایلنا سیدتقی نوربخش (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) با صدور حکمی «یلدا دارابی» را به عنوان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر منصوب کرد. با این انتصاب تعداد مدیران استانی زن در سازمان تأمین اجتماعی به ١٠ نفر رسید.

متن حکم صادره به شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر منصوب می‌شوید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول وسیاست‌های نظام جامع تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون سرکارعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت  قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسالت می نمایم.

 پیش از این ٩ زن در سازمان تامین اجتماعی منصب مدیریت ادارات کل بیمه یا درمان یا اسناد پزشکی استانها را برعهده داشتند که با این انتصاب تعداد مدیران زن به ١٠ نفر رسید. در بین این بانوان مدیر شش نفر عهده‌دار مسئولیت مدیریت استانی هستند.

لیلا خدری مدیر درمان استان هرمزگان، ثریا پازوکی مدیر درمان استان مرکزی و یلدا دارابی مدیر درمان استان بوشهر هستند و همچنین روسای اسناد پزشکی استان های زنجان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و هرمزگان را به ترتیب خانم‌ها عظیمی، بالاک زایی، کریمیان و شهراد برعهده دارند.

در بخش بیمه‌ای نیز زنان مدیر ادارات کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، ایلام و لرستان هستند که دو نفر از آنها در دولت یازدهم منصوب شده‌اند. خانم ها ناهید حیدری مدیرکل غرب تهران بزرگ، سهیلا ملکشاهی مدیرکل استان ایلام و  شهناز حمزه لوی مدیرکل استان لرستان در حوزه مدیریتی این سازمان مشغول به فعالیت هستند. همچنین در مراکز اجرایی سازمان، بانوان به عنوان روسای شعب در تهران و استان‌های سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز