خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

«تبریز ۲۰۱۸» فرصت مهمی برای معرفی ظرفیت‌های ملی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۹۷

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: «تبریز ۲۰۱۸» فرصت مهمی برای توسعه فرهنگی و تاریخی تبریز و معرفی ظرفیت‌های ملی است.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر مونسان در گفت‌وگو با رادیو سراسری با بیان این‌که برنامه‌های متنوعی برای تبریز ۲۰۱۸ مهیا شده است، افزود: تبریز با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی، فضاهای دیدنی و طبیعت متنوع، به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده و فضای مساعدی برای میزبانی‌های داخلی و خارجی فراهم کرده‌است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: به امید خدا، با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز و سازمان میراث‌فرهنگی، تلاش می‌کنیم موجب ارتقای گردشگری تبریز و معرفی بیشتر ایران به گردشگران خارجی شویم.

مونسان یادآور شد: رویداد تبریز ۲۰۱۸، از نخستین روزهای این سال میلادی آغاز شده است؛ با این حال، این عنوان بین‌المللی، پنجم اردیبهشت سال آینده، با حضور رئیس جمهور، مقامات کشوری و سفرای خارجی برگزار می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برنامه‌های افتتاح، بسیار متنوع و زیبا برای پنجم اردیبهشت پیش‌بینی شده و از مردم نیز دعوت می‌کنیم در شور و جذابیت‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸، حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز