خبرگزاری کار ایران

«جعفرخان از فرنگ برگشته» در سنگلج/«زهرماری» را در پالیز ببینید

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۲۷

اجرای نمایش «زهرماری» به کارگردانی علی احمدی در پالیز و «جعفرخان از فرنگ برگشته» به نویسندگی «حسن مقدم» و کارگردانی «رحمت امینی» در سنگلج دو خبر از اجرای نمایش‌های نوروزی هستند.

به گزارش ایلنا، نمایش «جعفرخان از فرنگ برگشته» به نویسندگی «حسن مقدم» و کارگردانی «رحمت امینی» از سوم فرودین در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: جعفر خان در عنفوان جوانی برای تحصیل به فرانسه رفته و پس از حدود ده سال به وطن بازگشته؛ او که در ظاهر تغییرات چشمگیری کرده است، افکار و اندیشه‌های تازه ایلنگر در سر و سودای دگرگون کردن اوضاع و شرایط را دارد اما در مواجهه با خانواده‌اش موقعیت‌های ویژه‌ای را درک می‌کند که از نگاه ناظر بیرونی بیش از هرچیز کمیک است...

در نمایش «جعفرخان از فرنگ برگشته» سارا اللهیاری، نسیم تاجی، بهروز سرو‌علیشاهی، عرفان صفری، فرامرز قلیچ‌خانی و پدرام محمدی ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش ایرانی عبارتند از: مجری‌طرح: امیرحسین شفیعی/ مدیر تولید و دستیار کارگردان: علی بهرامی/ جانشین ‌تولید: میلاد حاجی‌زاده/ طراح‌صحنه: مصطفا مرادیان/ طراح‌لباس: سمانه داودی‌پارسا/ طراح‌گریم: فریبا نور‌شعاع‌حسینی/ طراح‌نور: امیر ترحمی/ طراح‌گرافیک:میترا صالحی و آزاده برزگر/ موسیقی: رامین عبدالهی، رامین شاهین‌کار، ارسلان خواجه‌میری/ مشاور موسیقی: یاسر بیات/ مدیرصحنه: هستی خاندائی/ منشی‌صحنه: هیوا امینی/ دستیاران صحنه: آلاله امیری و هانیه شجاع/ دستیار لباس: هستی خاندائی/ مجریان گریم: رویا اویس‌قرنی، رضا صالحی/ روابط‌عمومی: مهدی یوسفی کیا/ تبلیغات: میترا اسماعیلی/  فضای مجازی: اکرم حاج‌حسینی، فاطمه مینا‌بیان/ عکس: پویا کاظمی، مهدی نیرومند و هیوا امینی.

نمایش «جعفرخان از فرنگ برگشته» به نویسندگی «حسن مقدم» و کارگردانی «رحمت امینی» از سوم فرودین ماه راس ساعت ۴۵/۱۹ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود. همچنین این نمایش روزهای شنبه ۴ فروردین و شنبه ۱۱ فروردین نیز اجرا می‌شود.

«جعفرخان از فرنگ برگشته» در سنگلج/«زهرماری» را در پالیز ببینید

زهرماری در پالیز

نمایش «زهرماری» به کارگردانی علی احمدی از فروردین ٩٧ روی صحنه می‌رود.

نمایش «زهر ماری» کار جدید گروه تئاتر «بداهه» به کارگردانی علی احمدی قرار است از فروردین ٩٧ روی صحنه برود. تهیه‌کنندگی این اثر برعهده خسرو احمدی است و نمایشنامه «زهرماری» را رضا بهاروند و احمد سلگی به نگارش درآورده‌اند.

کارهای پیشن گروه تئاتر «بداهه» نمایش‌هایی چون «پپرونی برای دیکتاتور»، «خشم اژدها» و «شب بخیر کیارستمی» هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز