خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر در جلسه کمیته منابع آب مطرح کرد :

شوراها و دهیاران باید در کم و کاستی‌های روستاهای‌شان پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۲۴

فرماندار رودسر در جلسه کمیته منابع آب گفت: شوراها و دهیاران باید در کم و کاستی های روستاهای‌شان پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا از رودسر،‌ علی وارسته بهدانی گفت: با توجه به شرایط نامناسب آب در فصل زراعی امسال باید با برنامه درست و مدون از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی از همه دستگاه‌های ذیربط خواست تا گزارش پیشرفت کار پروژه‌های مربوط به آب و آبیاری را تهیه و ارائه کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه بازدید از پروژه‌های آب و آبیاری می‌تواند به سرعت بخشی در نتایج جلسات یاریگر باشد، افزود: تعیین بازه زمانی مشخص و بررسی حضوری پروژه ها می‌تواند مجموعه را در روند پیشرفت کار یاری کند .

وارسته خاطرنشان کرد : مدیران دستگاه‌های دست اندرکار در کمیته منابع آب در سال جدید برای امور مربوط به آب و آبیاری شهرستان وقت بیشتری بگذارند و به طور جد در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهند .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که بخشداران و دهیاران در زمینه شخم زمستانه تاکیدات لازم را به کشاورزان ارائه نمایند و پیگیر امور باشند افزود : دهیاران و شوراها در کم و کاستی روستاهایشان مسئولند و باید مسایل و مشکلات مربوط به روستا را شناسایی و به مسئولان شهرستان ارائه نمایند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می شود طرح جامع مطالعاتی در زمینه آب و آبیاری و بررسی میدانی در این زمینه انجام گیرد افزود : بانک اطلاعاتی از وضعیت آب شهرستان باید تهیه و وضعیت آن براساس اطلاعات آماری مورد بررسی قرار گیرد .

وارسته با تاکید براینکه عملکرد شهرستان در حوزه های مختلف باید پیوست رسانه ای داشته باشد عنوان کرد : مستندسازی از عملکرد ادارات و تهیه اینفوگرافی از عملکردها می تواند میزان فعالیت و وضعیت کاری مدیران را نمایان سازد .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیران رضایتمندی مردم باشد و با هدف رفع مشکلات مردم در پروژه ها قدم برداشته شود .

وی با انتقاد از اینکه اعتبارات نباید ذره ذره تقسیم بندی شود اظهار داشت : چه اصراری است هر سال اعتبار در حوزه ای اختصاص داده شود و در آخر هم نتیجه ای دریافت نکنیم ؟ اگر می‌خواهیم مشکلات را بصورت کلی رفع کنیم باید با اولویت بندی و نیازسنجی در زمینه مشکلات شهرستان اعتبارات را ویژه اختصاص دهیم تا در یک بازده زمانی مشخص بتوانیم هر سال ۲ تا ۳ مشکل را برطرف سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز