خبرگزاری کار ایران

به‌منظور تامین نظر شورای نگهبان؛

محل هزینه‌کرد بودجه برداشتی از صندوق توسعه ملی را اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۷۸۳

نمایندگان به‌منظور رفع ایراد شورای نگهبان، محل هزینه‌کرد معادل مبلغ ۱۴۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال از ورودی سال ۹۷ صندوق توسعه ملی را اصلاح کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی ایرادهای شورای نگهبان در لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، بند و تبصره ۴ لایحه بودجه بودجه ۹۷ را اصلاح کردند.

بنابر این مصوبه که با ۱۸۷ رای موافق، ۸ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، به منطور تحقق اهداف مندرج در قانون برنامه ششم توسعه به دولت اجازه داده می‌شود معادل ۱۴۳ هزار و ۷۵۰ میلیاردل ریال از ورودی سال ۱۳۹۷ صندوق توسعه ملی برداشت و منابع حاصله را به ردیف درآمد عمومی به شماره طبقه بندی ۳۱۰۷۰۵ نزد خرانه‌داری کل کشور واریز کند.

معادل مبلغ واریزی از محل جداول و ردیف‌های هزینه‌ای این قانون به شرح زیر اختصاص می‌یابد: سازمان صداوسیما در اجرای ماده ۹۳ قانون برنامه ششم توسعه و توسعه کمی و کیفی برنامه‌های تولیدی، پویانمایی، مستند، فیلم و سریال، تقویت بنیه دفاعی در اجرای ماده ۱۰۶ قانون برنامه ششم توسعه، بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله‌ و کمک به ساماندهی بافت‌های فرسوده، توسعه سامانه های نوین تحت فشار در اجرای ماده ۳۵ قانون برنامه ششم توسعه، طرح های آبرسانی روستایی و توسعه شبکه‌های آن، آبخیزداری در اجرای بند خ ماده ۳۸ قانون برنامه ششم توسعه، رفع مشکل برق و مقابله با ریزگردها در خوزستان در اجرای بند س ماده ۳۸ قانون برنامه ششم توسعه، تولید واکسن سینه پهلو (پنوموکوک) و عفونت کودکان (روتاویروس) در کشور، هرگونه پرداخت در غیر از موارد مشخص شده از جمله حقوق و دستمزد و جابجایی اعتبارات این بند ممنوع است.

اعتبارات مربوط به آبرسانی روستا و آبیاری تحت فشار در سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ و براساس شاخص سازمان برنامه و بودجه کشور بین استان‌های کشور توزیع و ابلاغ می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز