خبرگزاری کار ایران

در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی؛

کارگاه کارآفرینی کسب و کار در بوشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۶۳۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از برگزاری کارگاه کارآفرینی کسب و کار در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی ظهر شنبه در حاشیه این کارگاه اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه سه جانبه بین وزارت کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال احمر کارگاه آموزشی کارآفرینی با شعار «جوانان هلال احمر، سازندگان فردای بهتر» برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف گسترش‌فرهنگ کار آفرینی، ترویج مهارت‌های کار آفرینانه، کمک به حل معضل اشتغال و توسعه کسب و کارهای نو پا و نوآورانه برای اعضای سازمان برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: موضوع کار آفرینی در چند دهه اخیر موج جدیدی از سیاست‌های کار آفرینانه را به منظور اشتغال جوانان و مهارت‌های نهفته آنان فراهم کرده است.

وی افزود: به همین دلیل از اعضای جوان کانون‌های دانشجویی و آزاد جوانان دعوت شده بود که در این کارگاه آموزشی با تمرکز شرکت کنند و با توجه به اصول و اهداف، طرح پیشنهادی خود را مطرح کنند.

درویشی ادامه داد: در این برنامه که با هدف افزایش تعامل گروهی، مشارکت بیشتر در یک مسیر برای اعضای جوانان طرحی شده، بیش از ۵۰ نفر دارای تخصص‌های گرافیک، مباحث مدیریتی، خلاق و نو آور و صاحب نظر حضور داشتند که پس از یررسی‌های کمیته به سه طرح پیشنهادی برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز