خبرگزاری کار ایران

در جلسات دوجانبه مطرح شد؛

«قرارداد دائمِ» کارگزاران مخابرات روستایی در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۳۱

بحث قرارداد دائم کارگزاران مخابرات روستایی در نشست با مقامات شرکت مخابرات مطرح و پیگیری شد.

نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی کشور در تماس با ایلنا از پیشبرد مطالبات صنفی خود از طریق برگزاری نشست با مقامات مسئول خبر دادند.

این نمایندگان کارگری گفتند: پیرو رویکرد مثبت و سازنده مدیر شرکت مخابرات ایران درخصوص کارگزاران مخابرات روستایی که منجر به برگزاری جلسه‌ایی در تاریخ ۲۱ بهمن با ایشان و مجموعه تیم مخابرات شد، قرار بر این شد که جلسه کارگروهی متشکل از نمایندگان مخابرات و کارگزاران تشکیل شود و این اتفاق مهم با رایزنی‌های صورت گرفته در تاریخ ۱۶ اسفند در شرکت مخابرات ایران با حضور معاونت حقوقی، معاونت نیروی انسانی و مدیرکل حراست مخابرات و نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی به وقوع پیوست.

آنها در تشریح خروجی جلسه افزودند: در این جلسه‌ تخصصی، طرفین ضمن استقبال از رویکرد مثبت شخص مدیرعامل، یکی از مهمترین موضوع مورد مناقشه یعنی مبحث قرارداد دائم را مورد تجزیه و تحلیل و بررسی‌های حقوقی و قانونی قرار داده و طرف مخابرات بسته نهایی پیشنهادی خود را ارائه داد که این پیشنهاد از طرف نمایندگان کارگزاران به لحاظ قانونی و حقوقی مورد بررسی و واکاوی بیشتر قرار خواهد گرفت تا تمامی جوانب و تبعات آن درنظر گرفته و کارشناسی شود و قرار است که نتیجه نهایی طی جلسه‌ایی دیگر از طرف کارگزاران به شرکت مخابرات ایران اعلام شود.

این نمایندگان ابراز امیدواری کردند که به زودی در زمینه عقد قرارداد دائم به نتیجه برسند و مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور برآورده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز