خبرگزاری کار ایران

خطاب به مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران مطرح شد؛

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی مورد بی‌مهری قرار گرفته‌/امیدواریم اقدام عملی برای اجرای قانون صورت بگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۳۱۱

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در پیام تبریک خطاب به مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، به بیان مطالبات خود پرداختند و بر حق قانونی خود مبنی بر لزوم انعقاد قرارداد دائم تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور، در پیام تبریکی به مناسبت انتصاب مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، به بیان مطالبات صنفی خود پرداختند.

متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

ما جامعه کارگزاران مخابرات روستایی، انتخاب و انتصاب به‌جا و شایسته شما را به سمت مدیریت عامل شرکت مخابرات ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و امیدواریم که همیشه موفق و سربلند و پیروز باشید.

جناب آقای دکتر؛ جامعه چندین هزار نفری کارگزاران روستایی تا امروز از طرف سران قبلی و گاها فعلی شرکت مخابرات مورد بی‌مهری‌های فراوانی قرار گرفته‌ و باتوجه به وجود ماده قانونی 83 قانون الحاق درخصوص کارگزاران، آنها همچنان در وضعیتی نامشخص و مبهم به سر می‌برند.

کارگزاران؛ قربانی سیاست‌های تبعیض‌آمیز برخی از مدیران شرکت مخابرات قرار گرفته‌اند که متاسفانه از این منظر دچار بحران‌های شغلی ، روحی و روانی شده‌اند.

وجود نیروی‌های انسانی برای شرکت مخابرات امری حیاتی، مهم و لازم است به نحوی که در صورت عدم توجه شایسته به آنها قطعا راندمان شرکت پایین آمده و سیاستهای شرکت برای ارتقا و پیشرفت محقق نخواهد شد که متاسفانه در سالهای اخیر این نیروهای خدوم شرکت، مخصوصا کارگزاران روستایی مورد تمامی ستم‌ها و هجمه‌ها قرار گرفته‌اند و به جای اینکه مورد تشویق قرار گیرند و از تعامل سازنده با آنها سخن گفته شود، مورد تهدید و شکایت در دیوان عدالت اداری قرار گرفته‌اند که این نوع نگرش غیراصولی، قطعا از منظر عقلی، قانونی، انسانی و همچنین سیاست‌های اصلی شرکت در خصوص نیروهای انسانی نه قابل قبول و نه قابل دفاع است.

آقای دکتر؛ ما جامعه کارگزاران مخابرات روستایی از شما انتظار و تقاضا داریم که در خصوص اجرای دقیق ماده 83، قرارداد دائم و طرح طبقه‌بندیِ مورد تائید وزارت کار، اقدامی شایسته و عملی انجام دهید تا این مشکل برای همیشه حل شده و به تمامی تنش‌های فیمابین پایان داده شود.

در پایان آقای دکتر؛ به عرض می‌رسانیم که حرف برای گفتن بسیار است که در صورت تمایل و موافقت شما در جلسه‌ای، تمامی موارد مربوطه همراه با تمامی اسناد و مدارک خدمتتان تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز