خبرگزاری کار ایران

افزایش همکاری های دو کشور در اینده نزدیک مورد تاکید قرار گرفت

دیدار روسای کمیته ملی پارالمپیک ایران و کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۴۹

رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان در دیدار با رییس کمیته ملی پارالمپیک کره جنوبی بر گسترش همکاری های فی ما بین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در این ملاقات که صبح امروز در پیونگ چانگ محل برگزاری مسابقات پارالمپیک زمستانی برگزار شد ،لی یونگ هو رییس کمیته ملی پارالمپیک کره جنوبی ضمن تقدیر از محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و حمایت های جمهوری اسلامی ایران امادگی کشورش را برای همکاری و تبادل تجربه میان دو کشور اعلام نمود.

در این ملاقات لی یونگ هو ضمن تشکر از ایران به خاطر حمایت در عرصه های بین المللی امادگی کشورش را برای افزایش همکاری ها در زمینه های مختلف و تبادل تجربه اعلان کرد.

در ادامه این دیدار محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان ضمن تشکر از مهمان نوازی کرهجنوبی اعلام امادگی کرد که همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف خصوصا در زمیته های مربی و برگزاری اردو ها افزایش داشته باشد.

در این نشست رسمی مقرر شد در اینده نزدیک طرفین با اعزام هیات های کارشناسی، اقدامات لازم جهت شناسایی پتانسیل های مورد توافق طرفین با هدف افزایش تعاملات و همکاری فی مابین را در اولویتهای برنامه های آتی قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز