خبرگزاری کار ایران

میرزاحسینی مشعل دار بازی های پارالمپیک زمستانی 2018 شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۰۳

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولان از انتخاب حسن میرزاحسینی به عنوان یکی از مشعل داران بازیهای پارالمپیک زمستانی 2018 خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ عیسی ساوه شمشکی با اعلام این خبر گفت: حسن میرزاحسینی، اسکی باز رشته آلپاین تیم معلولان است که از طرف شرکت سامسونگ، حامی مالی پارالمپیک، به عنوان مشعل دار بازی های پارالمپیک زمستانی انتخاب شده است و روز ۲۵ آذرماه به کره جنوبی محل برگزاری مسابقات می رود.

وی در ادامه به اعلام آمادگی ایران برای شرکت در کمپ آسیایی کره جنوبی خبر داد و افزود: مسابقات کاپ آسیا در سه مرحله و در کشورهای ایران، چین و کره جنوبی برگزار خواهد شد که مرحله نخست آن در کشور کره جنوبی برگزار می شود و سه بازیکن و یک مربی و یک سرپرست از ایران برای شرکت در این کمپ دعوت شده اند.

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولان ادامه داد: این کمپ به مدت ۱۳ روز در کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی از ۱۴ تا ۲۹ آذرماه در کمپ آسیایی و مسابقات کاپ آسیا شرکت خواهد کرد.اسامی تیم ملی نیز اعلام خواهد شد. این مسابقات کسب سهمیه بازی های پارالمپیک نیز به شمار می رود.

وی در پایان یادآور شد: احمد کاویان، از مربیان اسکی ایران برای شرکت در کارگاه آموزشی مربیگری اسکی صحرانوردی به مدت ۱۱ روز در کره جنوبی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز