خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری تبریز:

طرح ورزش صبحگاهی از امروز در سه منطقه تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۹۴

مدیر توسعه ورزش‌همگانی‌سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: طرح ورزش صبحگاهی از امروز به صورت پایلوت در سه منطقه تبریز آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز،حامد جعفری در جلسه هماهنگی ورزش صبحگاهی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: سازمان ورزش در نظر دارد ضمن تهیه ملزومات مربوط به انجام ورزش صبحگاهی در مناطق مختلف شهر، این کار را از امروز آغاز کند.

وی ادامه داد: این طرح به صورت پایلوت از ساعت 7:30 صبح امروز و با حضور مربیان مجرب سازمان ورزش در سه منطقه 3 ، 4 و 6 آغاز شد که این مناطق شامل 10 نقطه مختلف است و قرار است هر روز اجرا شود.

جعفری عنوان کرد: هدفگذاری دکتر رحیمی مدیرعامل محترم سازمان ورزش شهرداری تبریز این است که این طرح بصورت پلکانی در سایر مناطق نیز انجام شود و تعداد نقاط فعال به 50 نقطه در سطح شهر برسد.

گفتنی است؛ در این جلسه عبدی قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز، عظیمی سرپرست ورزش بانوان سازمان و مدیران ورزش سه منطقه مذکور حضور داشتند.

همچنین با حضور مدیران ورزش مناطق شهرداری، جلسه دانش افزایی مربیان ورزش مناطق با ارائه آخرین روش های انجام حرکات ورزش صبحگاهی توسط حامد جعفری مدیر توسعه ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز