خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ نیکوکاری در ۱۷۰۰ مدرسه کردستان به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۷۴

مراسم زنگ نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در هزار و ۷۰۰ مدرسه استان‌کردستان باهدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی زاده در این مراسم که در دبسنان پسرانه بعثت سنندج برگزار شد با بیان اینکه جشن نیکوکاری هرساله در آستانه سال جدید و باهدف کمک به نیازمندان هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: نخستین روز جشن نیکوکاری در سطح هزار و ۷۰۰ مدرسه استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشن نیکوکاری درسطح مدارس باهدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و سنت‌های حسنه الهی در قشر نوجوان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شیخی زاده بابیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در سطح همان مدارس برای کمک به دانش آموزان نیازمند صرف می‌شود، گفت: برگزاری زنگ نیکوکاری با همکاری آموزش‌وپرورش و سازمان دانش‌آموزی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین کارهای ارزشی در جامعه که تأکید بزرگان دین ما است در زمینه رسیدگی به افراد محروم جامعه است، افزود: با پرپایی پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز در ۱۷ و ۱۸ همین ماه در سطح میادن اصلی شهرستانهای استان کردستان و میعادگاه‌های نماز جمعه زمینه کمک‌های خیران فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان کمک در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد، گفت: امسال نیز امید است با مشارکت مردم خیرخواه استان کردستان بیش از سال گذشته جمع‌آوری شود و این کمک‌ها در آستانه سال نو در بین نیازمندان توزیع و بخشی از نیازهای آن‌ها تأمین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز