خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

دانشجویان به عنوان سفیرانی‌شایسته، فرهنگ ایثار و شهادت را به جامعه انتقال دهند

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۲۴

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دانشجویان به عنوان سفیران لایق و شایسته، فرهنگ ایثار و شهادت را به جامعه انتقال دهند.

به گزارش ایلنا، شکر عبدی در مراسم بدرقه دومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه سفر راهیان نور به منظور آشنایی دانشجویان با مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا انجام می شود، گفت: یکی از توطئه هایی که استکبار برای مهار انقلاب انجام داد، تحمیل هشت سال جنگ نابرابر برای انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بسیاری از جوانان در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و از آرمان ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، افزود: طبق تعبیر مقام معظم رهبری کاروان های راهیان نور فناوری استخراج معادن طلا هستند.

عبدی با تاکید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: باید تلاش کنیم این فرهنگ از بین نرود و نسل های بعدی انقلاب نیز با ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای گرانقدر آشنا شوند و عهد و پیمانی با شهدا ببندند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهارامیدواری کرد: دانشجویان به عنوان سفیران لایق و شایسته، فرهنگ ایثار و شهادت را به جامعه انتقال دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز