خبرگزاری کار ایران

حق پرست مطرح کرد:

سهم 22 درصدی بانوان در پست‌های مدیریتی تأمین اجتماعی گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۵۹۳

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه ٥٨ نفر از بانوان مسئول عهده دار پست‌هایی همچون معاونت، ریاست شعبه،کارشناس متخصص ستادی و مسئول واحد هستند، گفت: این تعداد بیانگر سهم ٢٢ درصدی بانوان در بخش‌های مدیریت میانی تامین اجتماعی گیلان است .

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست در آستانه فرخنده زاد روز با سعادت حضرت زهرای مرضیه(س) با گرامیداشت روز زن و مقام مادر و اشاره به وجود ٢٦٠ نفر بانوی شاغل در سطح واحدهای تابعه تامین اجتماعی اظهار کرد: در حال حاضر قریب به ٣٦ درصد نیروهای انسانی ما در بخش بیمه ای را زنان تشکیل می‌دهند .

وی با بیان اینکه ٥٨ نفر از این بانوان در سطح مسئولیتی عهده دار پست هایی همچون معاونت، ریاست شعبه، کارشناس‌متخصص ستادی و مسئول واحد هستند، افزود: این تعداد بیانگر سهم ٢٢ درصدی بانوان در بخش‌های مدیریت میانی تامین اجتماعی گیلان است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام خبر برگزاری بزرگترین گردهمایی بانوان شاغل به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) ، انتصاب دو بانو ازهمکاران با سابقه بعنوان رئیس شعبه در سالجاری و قرار داشتن خانم‌ها در سمت‌های معاونت اداری مالی و رئیس و کارشناس ارشد حوزه های ستادی استان را از نقاط برجسته نشان دهنده نقش پررنگ این قشر در فرایندهای اجرایی برشمرد.

حق پرست با اشاره به وجود ٦٥ همکار خانم با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد اظهار کرد: ١٤٧ نفر دیگر از کارکنان در گروه بانوان دارای مدرک کارشناسی بوده و 14 نفر نیز فوق دیپلم هستند که در مجموع بیانگر تحصیلات دانشگاهی افزون بر ٨٧ درصد بانوان شاغل هستند.

وی تاکید کرد:درحال حاضرتعداد ٩٤ نفر از همکاران خانم استان دارای سابقه زیر ١٠ سال،١٢٧ نفر دارای سابقه بین ١٠ تا ٢٠ سال و ٣٩ نفر دارای سابقه کاری بالای ٢٠ سال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز