خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبرداد:

کاهش مراجعین‌حضوری بدنبال اجرای طرح شعبه ویژه شهر صنعتی رشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۷۲

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: بدنبال اجرای فاز اول طرح شعبه ویژه شهرصنعتی رشت ماهانه ٤٠٠٠ مراجعه حضوری کاهش یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، حسنی نماینده مردم شهرستان رشت درمجلس شورای اسلامی از شعبه ویژه شهر صنعتی رشت بازدید کرد.

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان درنشست مشترک با حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که بدنبال انجام بازدید از شعبه ویژه شهرصنعتی رشت صورت گرفت با اشاره به مطلب فوق از انجام آزمایشی فاز دوم طرح توسعه خدمات غیرحضوری خبر داد.

وی با اشاره به انحصاری بودن این برنامه اظهارداشت : سازمان تامین اجتماعی تمامی برنامه های نرم افزاری خود را ازطریق شرکت خدمات ماشینی تامین تهیه کرده و استان‌ها صرفاً بهره بردار هستند ولی در استان گیلان با ارائه یک طرح کارشناسی وعلمی وبا تکیه برتوانمندیهای نیروهای متخصص درواحدفن آوری اطلاعات و مشاوره های علمی ازاساتید دانشگاهی ، با اخذ مجوزاز دفتر راهبری سیستمها ، برای اولین بار درسطح کشور موفق شدیم به برنامه نویسی مستقل وطراحی سامانه ای ویژه جهت توسعه خدمات غیرحضوری فراتر ازآنچه درسایراستانها انجام میپذیرد ، اقدام نمائیم .  

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه شهرصنعتی رشت درواقع محل تمرکزواحدهای تولیدی بزرگ وکارفرمایان برجسته وعصاره وچکیده صنعت استان میباشد این ملاکها را دلیل انتخاب این شعبه جهت اجرای نرم افزار مربوطه بعنوان واحد ویژه کشوری قلمداد نمود .

حق پرست افزود : اجرای عملیات نرم افزاری دراین بخش طی دو فازاتفاق افتاده ودرگام اول با روی سامانه بردن خدماتی همچون امکان مشاهده بازرسی کارگاهی برای کارفرمایان ، درخواست صدور دفترچه درمانی ، درخواست نامنویسی بیمه شدگان وافراد تبعی وتجمیع سوابق درعمل حدود ٤٠٠٠ مراجعه درهرماه کاهش یافته است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان قابلیتهایی همچون حذف عکسهای کاغذی ودوخت آن برروی دفترچه های درمانی وجایگزینی اسکن تصاویروارسال دفترچه ازطریق پیک به شرکتها را درکنارامکان ثبت درخواستها درتمامی ساعات شبانه روز ازمهمترین دستاوردهای این نرم افزار برشمرد .

وی اجرای همزمان تغییرات ساختمانی ودکوراسیون شعبه بمنظورایجاد فضای مناسب و درخور شأن مخاطبین را ازدیگر اقدامات همسو دراین طرح معرفی و اظهار امیدواری کرد پس از مرحله آزمایشی در فاز دوم، تمامی تعهدات کوتاه مدت شامل انواع غرامتها وکمک هزینه ها دربستراینترنت برای بیمه شدگان مهیا شده و درگام بعدی درقالب اپلیکیشن با نصب برروی گوشی همراه این خدمات همگانی شود.

حسنی نماینده مردم شهرستان رشت درمجلس شورای اسلامی دراین بازدید با ابراز خرسندی ازامکانات فراهم شده ، با قدردانی از تلاشها وحرکتهای سازنده صورت گرفته بر ضرورت ارتقاء کمی وکیفی خدمات تاکید کرده و اذعان داشت: آنچه مشاهده شده و موجب خشنودی است توانمندی تامین اجتماعی بعنوان یک دستگاه پیشتاز میباشد و جز این انتظار نمی‌رود .

وی با اشاره به وجود شرکتهای بزرگ منطقه و تعداد زیاد بیمه شدگان ، بهره گیری ازتکنیکهای روز وامکانات نرم افزاری واینترنتی را جهت تسهیل و تسریع ارائه خدمات بسیار ارزنده برشمرده وضمن بازدید از واحدهای مختلف و دیدار با همکاران، از آنان تشکر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز