خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز مطرح کرد:

آمادگی پلیس برای همکاری هرچه بیشتر با منطقه ویژه اقتصادی پیام

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۴۱

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه با تغییر کاربری فرودگاه پیام و ارائه خدمات مسافربری در آن وظایف نیروی انتظامی سنگین تر می‌شود، گفت: برای کمک به مجموعه پیام اعلام آمادگی می کنیم.

به گزارش ایلنا از کرج، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی‌استان البرز در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت: در این جلسه فرصتی پیش آمد تا با مجموعه پیام از نزدیک آشنا شده و پیرامون موضوعات  مشترک رایزنی و تبادل نظر شود.

فرمانده انتظامی البرز افزود: تغییر کاربری که قرار است انجام شود و فرودگاه خدمات مسافربری ارائه دهد بالطبع وظایف نیروی انتظامی در این موضوع سنگین تر می شود و امروز فرصتی دست داد تا در این خصوص تبادل نظر شود .

محمدیان افزود: موضوعاتی که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت در صورت به ثمر نشستن موجب رفاه حال ساکنان استان و شهرهای همجوار خواهد بود و بر اساس وظایفی که قانون برای ما تعریف کرده برای کمک به مجموعه پیام اعلام آمادگی می کنیم.

وی افزود : تامین امنیت مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است و حفظ امنیت مناطق صنعتی اهمیت مضاعف دارد.

سردار محمدیان با اشاره به حساسیت مسئولان کشوری بر حفظ امنیت در مناطق مختلف کشور اظهار داشت :  در دیداری که قبل از حضور در استان البرز با وزیر کشور داشتم اشاره شد حفظ امنیت در استان البرز می‌تواند موجب جذب سرمایه بیشتر و شکوفایی اقتصادی استان شود و اعتقاد دارم سرمایه گذارانی که ایجاد اشتغال  می کنند بزرگترین عبادت را انجام می دهند.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: حضوری که امروز در پیام داشتم آشنایی بیشتری با این مجموعه ایجاد کرد و اگر اطلاع رسانی بیشتر شود قطعا شاهد استقبال بیشتری از سرمایه گذاران و کارآفرینان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز