خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی:

برای جلب رضایت یک وزیر حقوق فقرا را نقض و مالکیت آنها را نادیده گرفتند

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۴۱

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی می‌‌گوید: حقوق عده‌ای را در بانک سپرده می‌کنند و سود می‌گیرند و از سویی حقوق نیمی از ملت را به خزانه می‌سپارند

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب با اشاره به تصویب تبصره (ز) بند هفت لایحه بودجه سال ۹۷، مبنی بر واریز  منابع درمان سازمان تامین اجتماعی به خزانه‌داری دولت، گفت: حقوق عده ای را در بانک سپرده می کنند و سود می گیرند و از سویی حقوق نیمی از ملت را به خزانه‌داری می‌سپارند.

وی در گفتگو با خانه ملت افزود: بند ز تبصره ۷  لایحه بودجه سال آینده، نقض حقوق کارگران و کارفرمایان است و مصداق مجوز ایجاد انشقاق در ساختار بزرگترین صندوق بیمه‌ای کشور است. کارگران این موضوع را فراموش نمی‌کنند که برای جلب رضایت یک وزیر و وزارت خانه‌اش حقوق فقرا را نقض و مالکیت آنها را نادیده گرفتند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: چرا جای این اقدام هزاران میلیارد سپرده‌های بانکی دانشگاه‌های علوم پزشکی به خزانه بازنمی‌گردد تا صرف پرداخت معوقات کارگران و پرستاران بیمارستان‌ها شود.

وی ادامه داد: حقوق عده‌ای را در بانک سپرده می‌کنند و سود می‌گیرند و از سویی حقوق نیمی از ملت را به خزانه می‌سپارند!

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به ضرب‌المثل معروف «قربان برم خدا را؛ یک بام و دو هوا» را یادآور شد: این مصوبه که به اسم ایجاد شفافیت در دولت تصویب و به تایید نمایندگان ملت رسید، مجوز ایجاد انشقاق در ساختار و یکپارچگی بزرگترین صندوق بیمه‌ای است البته به حول و قوه الهی کارگران اجازه این کار را نخواهند داد.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ابعاد این اقدام ناصحیح فراتر از آن چیزی است که این روزها گفته می‌شود، بنابراین ضمن روشنگری تمام تلاش‌های معطوف به استیفای کامل حقوق حقه کارگران و بازنشستگان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز