خبرگزاری کار ایران

نمایندگان از پاسخ‌های وزیرکشور درباره واگذاری املاک شهرداری قانع شدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۷۷

نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر کشور درباره سوال نماینده مردم تهران در مورد واگذاری املاک از سوی شهرداری تهران قانع شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی طرح سوال محمود صادقی و ۱۵ نفر دیگر از نمایندگان از وزیر کشور درباره موضوع املاک نجومی شهرداری تهران اختصاص داشت، پس از اظهارنظر نماینده متقاضی طرح سوال و توضیحات وزیر کشور این سوال را وارد ندانستند.

بر این اساس هنگامی که مسعود پزشکیان پس از اتمام سخنان محمود صادقی و عبدالرضا رحمانی فضلی از نماینده تهران سوال کرد که آیا از توضیحات وزیر کشور قانع شده است با پاسخ منفی صادقی مواجه شد و در نتیجه این طرح سوال را به رای گذاشت.

این در حالی بود که نمایندگان حاضر در صحن با ۷۰ رای موافق، ۱۳۴ رای مخالف، ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۱۸ نماینده حاضر در صحن سوال صادقی از رحمانی فضلی را وارد ندانستند.

به گزارش ایلنا، محمود صادقی در جریان طرح سوال خود با اشاره به مخالفت جناحی با مواردی از جمله تحقیق و تفحص از شهرداری تهران بر لزوم مبارزه فراجناحی با مفاسد اقتصادی تاکید کرد و از نمایندگان خواسته بود که در این مورد فارغ از مسائل جناحی با او همراهی کنند اما هنگامی که نمایندگان مشغول رای دادن بودند مخالفان طرح سوال صادقی با فریادهای خود صحن را قرق کرده و پیشاپیش مشخص بود که به این سوال رای مثبت نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز