خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه در مسکو

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۶۴۷

چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در مسکو برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی و آلکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه و رئیس روسی کمیسیون مشترک اقتصادی طرح‌ها و پروژه‌های جاری و آتی اقتصادی، تجاری و سرمایه‌‌‌گذاری در بخش‌های مختلف انرژی، حمل و نقل، راه، بازرگانی و گمرکی، بهداشتی و کشاورزی را در قالب چندین گروه کاری و نشست کارشناسی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهند داد. 

روابط ایران و روسیه طی سال‌های اخیر از روند رو به رشدی در زمینه‌‌‌های تجاری، اقتصادی، سیاسی و علمی و آموزشی  برخوردار بوده است.

در حال حاضر با تلاش‌‌ها و پیگیری‌‌‌های صورت گرفته، بسترهای حقوقی و قانونی همکاری‌های دو کشور در زمینه‌‌‌های مورد علاقه با امضای توافقات و تفاهم‌‌‌نامه‌های مختلف هموار شده و ارتباطات خوبی از سوی بخش‌های خصوصی و دولتی طرفین در حال شکل‌‌‌گیری است.

طی چند سال گذشته حضور روسیه در طرح‌های سرمایه‌گذاری در ایران افزایش داشته و بانک‌های روسیه نیز حمایت‌‌های مالی خود از این طرح‌ها و پروژه‌ها را با امضای توافقنامه‌های مختلف تامین مالی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز