خبرگزاری کار ایران

کنفرانس مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی بندر امام؛

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خواستار تکیه بر بینش علمی و دانشی شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۷۹

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان کنفرانس مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی بندر امام گفت: وقتی صحبت از تولید می شود تعمیر و نگهداری از آن بدون تکیه بر آمارها و بینش علمی امکان پذیر نیست و در این زمینه می بایست از تجربیات عصر حاضر استفاده بهینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سید رضا نوروز زاده در این کنفرانس ضمن ادای احترام به ارواح پاک شهدا، امام راحل و همچنین آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری اظهار داشت: همواره شروع مباحث صنعتی تکیه بر تولید بوده است و به تدریج با طی کردن سیر تکاملی با نکاتی مواجه شدیم و به ضرورت های جدیدی پی بردیم ، اصولا تولید بوجود می آید که عموم مردم از آن استفاده کنند و رفاه بدست آورند اما در کنار این رفاه مشکلاتی هم بدنبال خود ایجاد می کند که از این مشکلات می توان به آلودگی محیط زیست، تولید کالا با کیفیت پایین، قیمت بالا و همچنین تنگ شدن بازار رقابت اشاره نمود.

نوروز زاده افزود: امروزه امکان اداره دنیا بدون تکیه بر استقرار نظام های مدیریتی ناممکن می شود. از این رو بسیار مسرت بخش است که این سمینار که در نوع خود اولین سمینار استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی است برگزار شده ، البته این همایش اهداف خاص خودش را دارد به طوری که همواره در استقرار واحد ها سه پایه منابع انسانی ، حفاظت از کالاهای فیزیکی و سرمایه در گردش را در نظر می گیریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: بسیار امیدوار کننده است که در این سمینار بیش از ۶۰ مقاله تحویل داده شده و ۱۶ عدد از مقاله ها مجوز ارائه شدن را گرفته اند و قطعا همه مقاله ها ارزش ارائه شدن دارند و عدم ارائه شدن تنها بدلیل تنگی وقت است.

وی خاطر نشان کرد: وقتی صحبت از تولید می شود تعمیر و نگهداری از آن بدون تکیه بر آمار ها و بینش علمی امکان پذیر نیست و در این زمینه می بایست از تجربیات عصر حاضر استفاده بهینه کنیم و این استفاده و استمرار آن باعث می شود مجموعه مان صاحب دانش شود. به عنوان مثال: اگر به پتروشیمی بجنورد که توسط همکارانمان در صنعت پتروشیمی ساخته شده توجه کنیم پی می بریم با وجود اینکه ۳۰ سال از قدمت آن می گذرد اما همواره کیفیت بالایی دارد و به هیچ عنوان به یک مجموعه قدیمی و پوسیده شباهتی ندارد و این نشان دهنده آن است که بدرستی محافظت و سیانت شده و استقرار نظام مدیریتی در آن بخوبی اجرا شده است.

در پایان، نورورز زاده اظهار داشت: بنده این سمینار را به فال نیک می گیرم و امیدوار هستم که این مقاله ها را ما در سالی که پیش رو داریم پایش کنیم و در نظام مدیریتی بکار بگیریم و خود را برای دریافت مقاله ها و نظرات دیگر آماده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز