خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور؛

پتروشیمی بندر امام فاتح جام قهرمانی شد/ بندر امامی‌ها پرافتخارترین تیم ایران

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۸۲

تیم پتروشیمی بندر امام در رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از بندر امام‌خمینی(ره)، در رقابت‌های لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشور تیم پتروشیمی بندر امام پر افتخارترین تیم باشگاهی پینگ پنگ با شکست حریفان خود یکی پس از دیگر فاتح جام قهرمانی این دوره از رقابت ها شد.

بندرامامی ها شب گذشته با کسب عنوان قهرمانی پرونده این دوره از رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور را بستند و سومین جام قهرمانی خود را بالای سر بردند و به کلکسیون افتخارات خود چیدمان تازه ای دادند.

هفته پایانی و بیست و ششمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز شب گذشته چهارشنبه ۴ بهمن ماه در سه نقطه از کشور در شهرهای تهران، بندر عباس و آبادان به طور همزمان پیگیری شد که حساس ترین رقابت در بندرعباس بین دو تیم تایدواتر و پتروشیمی بندر امام رقم خورد.

در این رقابت هر دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند تا این دیدار ۳-۳ پایان پذیرد تا تیم تایدواتر بندر عباس با این تساوی و البته امتیازگیری عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود ثپت کند.

پتروشیمی بندرامام نیز که از دو هفته قبل قهرمانی خود را تثبیت کرده بود بار دیگر بر سکوی نخست ایستاد و همچون سال های اخیر بر جایگاه قهرمانی تکیه زد.

 بندرامامی ها با سرمربی گری هدایت الله فرهادی و مربی گری وحیدکاظمی نژاد و درخشش بازیکنان ملی پوشی همچون برادران عالمیان، افشین نوروزی و پاک سین هیوک کره ای این تورنمت را بدون باخت پشت سر گذاشتند تا سومین قهرمانی پیاپی خود را جشن بگیرند و جام را در بندر امام حفظ کنند.

تیم پتروشیمی بندرامام در طول بیست و ششمین سال برگزاری لیگ برتر پینگ پنگ کشور با ۲۱ بار حضور در مسابقات و کسب ۸ عنوان‌قهرمانی پرافتخارترین و قدیمی‌ترین‌تیم باشگاهی پینگ‌پنگ ایران محسوب می شود.

رده بندی نهایی بیست و ششمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز:

۱.پتروشیمی بندر امام ۲۷ امتیاز

۲.تایدواتر بندرعباس ۱۸.۵ امتیاز

۳.پالایش نفت آبادان ۱۶.۵ امتیاز

۴.دانشگاه رعد پدافند خوایی خاتم الانبیا ۱۱.۵ امتیاز

۵.دانشگاه یزد ۸.۵ امتیاز

۶. گروه صنعتی ناب استیل ۸ امتیاز

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز