خبرگزاری کار ایران

کنفرانس مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی بندر امام؛

تأکید مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تغییر تفکر سیستمی

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۷۲

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در کنفرانس مدیریت دارایی های فیزیکی در پتروشیمی بندر امام گفت: نمی توانیم در دنیایی که همواره در حال تغییر و پیشرفت است متوقف بمانیم و هیچ تغییری نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، در کنفرانس مدیریت دارایی های فیزیکی، نژاد سلیم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن خیرمقدم به نوروز زاده و بیطرف، معاونین وزیر نفت و سایر مهمانان اظهار داشت: سیر تحول در تفکر مدیریت به گونه ای است که به عنوان مثال  اگر به تاریخ بعد از رنسانس توجه کنیم می بینیم که در انقلاب صنعتی مباحث نهضت انسانی، مدیریت استراتژی و مدیریت دانشی تغییرات گسترده ای داشته اند که هر کدام از این تغییرات پیام خودش را روی بشریت گذاشته است و این تغییرات بدلیل تغییر نیاز های بشر در طول تاریخ رخ داده است.

نژاد سلیم افزود: نمی توانیم در دنیایی که همواره در حال تغییر و پیشرفت است متوقف بمانیم و هیچ تغییری نکنیم و قطعا اینگونه نمی توانیم در فضای رقابتی حساسی که وجود دارد باقی بمانیم. در اوایل شروع کار صنعت، سازمان ها همواره بدنبال تولید بودند اما با وجود توسعه اولویت ها تغییر کرد و بعد از آن کیفیت، هزینه ها  و در نهایت ابزارهای مدیریتی و علمی جایگزین آن ها شدند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خاطرنشان کرد: با مطالعات و پیگیری هایی که از گذشته انجام شده بود مقوله مدیریت دارایی های فیزیکی از سال ۱۳۸۰ در پتروشیمی بندر امام آغاز گردید و همواره در همه تحقیق ها به مبحث تغییر بینش ها برخورد می کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر تفکرها عوض نشود نمی توانیم در این زمینه موفقیتی بدست آوریم ، در اصل تغییر تفکر انسان ها تغییر در دانش ، تغییر در بینش ، تغییر در رفتار فردی و جمعی وجود دارد و تا زمانی که این تغییرات نهادینه نشود و انجام نگیرد و حتی یا فقط در تغییر در دانش متوقف شویم قطعا دستاوردی نخواهیم داشت و قطعا این دانش باید به باور تبدیل شود. در همین راستا می بایست مدیریت داریی های فیزیکی را همه مدیران و مجموعه ها باور داشته باشند.

نژاد سلیم در پایان اظهار داشت: قطعا در آینده با چالش های تکنولوژی بسیاری روبه رو خواهیم شد و برای مقابله با این چالش ها به تفکر جدید سیستمی نیاز داریم و قطعا دیگر نمی توان با تفکر سنتی و جناحی به این چالش ها غلبه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز