خبرگزاری کار ایران

فستیوال طلایی کیش میزبان گردشگران در جشنواره زمستان تا بهار

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۶۶

فستیوال طلایی کیش تا پایان نوروز با ارائه تخفیف های ویژه، میزبان گردشگران از سراسر کشور است .

به گزارش ایلنا، رئیس موسسه ستاد جشنواره ها و مناسبت های کیش  با اشاره به برگزاری فستیوال طلایی کیش گفت :فستیوال طلایی خرید کیش که با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه ستاد جشنواره ها، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و جامعه بازاریان از 14 بهمن تا 20 فروردین با ارائه تخفیف های ویژه برگزار می شود میزبان هموطنانمان از سراسر کشور است .

آسمانی افزود: در این فستیوال گردشگران می توانند در مبادی ورودی جزیره کیش کارت های اعتباری مربوط به فستیوال را دریافت کنند وبا شارژ این کارت های اعتباری در کانترهای مبادی ورودی ویا دفاتر عرضه خدمات گردشگری ، ضمن خرید با تخفیف از مراکز تفریحی، پذیرایی، گردشگری و غرفه های مراکز تجاری که عضو فستیوال هستند امتیاز شرکت در قرعه کشی فستیوال را بدست آورند.

رئیس موسسه ستاد جشنواره ها و مناسبت های کیش   همچنین به جوایز ارزنده و طلایی این فستیوال اشاره نمود و گفت : همچنین یک دستگاه آپارتمان در برج های طلایی کیش به ارزش ٦ میلیارد ریال، دو دستگاه خودروی داستر، و ٥٩٩ کارت خرید به ارزش ٢ میلیون ریال جوایز فستیوال طلایی کیش است که به قید قرعه به دارندگان خوش شانس امتیاز در فستیوال کیش اهدا می شود                               .

آسمانی در ادامه افزود : در راستای ایجاد تحول در گردشگری جزیره کیش ارائه راهکارهای عمومی که منجر به افزایش کیفیت خدمات، ارتقا سطح رضایت مندی مسافران و کاهش هزینه های تمام شده سفر گردد از اولویت های صنعت گردشگری در جزیره زیبای کیش می باشد که. بر این اساس فستیوال طلایی کیش یک کمپین انگیزشی با رویکرد جذب، انتقال بهینه ارزش، کسب رضایت حداکثری گردشگر و بخشی از برنامه جامع بازاریابی در قالب باشگاه وفاداری گردشگران کیش می باشد..

رئیس موسسه ستاد جشنواره ها و مناسبت های کیش همچنین گفت    مسافران در مبادی ورودی جزیره کیش، شامل پروازهای کیش ایر به جزیره ، فرودگاه و بندرگاه بسته ویژه فستیوال را دریافت می نمایند. در این بسته یک عدد کارت بانکی از نوع کارت هدیه می باشد. جهت عضویت در فستیوال، مسافران شماره کارت خود را با فرمت *1*شماره کارت#  به شماره 300071 پیامک می کنند و پیامک عضویت در فستوال را دریافت می نمایند. در مرحله بعد با مراجعه به کانترهای مستقر در بازار، دفاتر خدمات گردشگری منتخب و همچنین از طریق اپلیکیشن تاپ اقدام به شارژ کارت خود می نمایند.

آسمانی در ادامه به تخفیفات ویژه مراکز گردشگری جزیره اشاره نمود و گفت : مطابق توافقات صورت گرفته با مراکز گردشگری منتخب، تخفیف 5 تا 20 درصد ویژه خدمات گردشگری با کارت فستیوال به مسافران محترم ارائه می گردد. این تخفیف ها صرفا در مراکز معرفی شده در سایت فستیوال و صرفا با ارائه کارت فستیوال صورت می پذیرد.

رئیس موسسه ستاد جشنواره ها و مناسبت های کیش  در پایان گفت : در پایان  ضمن دعوت از کلیه فعالین اقتصادی و صاحبان کسب و کار جزیره به پیوستن به این زنجیره ارزش از طریق ارائه خدمات و یا معرفی جوایز، امیدواریم با مشارکت و همراهی عزیزان، روند ایجاد زنجیره ارزش با هدف بهره مندی و رضایت گردشگران از سفر به جزیره کیش به عنوان یک مقصد مهم گردشگری تحقق یابد که بدون شک با استمرار این روند و گسترش بانک داده ها و استفاده از تکنیک های بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری، جزیره کیش بعنوان یک برند گردشگری دارای یک سیستم یکپارچه وفادارسازی گردشگران خواهد بود که تعریف دقیق بازار هدف، ارتباط و مدیریت، برنامه ریزی و تبلیغات را برای تک تک اعضای این باشگاه بزرگ به سهولت میسر خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز