خبرگزاری کار ایران

در بازدید هیات استانداری از آسارا مطرح شد:

شبکه گازرسانی به آسارا اجرایی می‌شود/ مهاجرت معکوس به آسارا طی 24 سال اخیر

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۳۲

استاندار البرز به همراه فرماندار شهرستان کرج و جمعی از مدیران استان در بازدید میدانی از جاده چالوس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز محمدعلی نجفی طی بازدید میدانی از جاده چالوس از مرکز محیط بانی سد امیرکبیر و ایستگاه پایش نمونه برداری رودخانه کرج، بازدید کرد.

استاندار البرز در جلسه‌ای که در بخشداری آسارا تشکیل شد: گفت: پیش از این طی بازدیدهای غیررسمی از مسیر جاده چالوس و منطقه داشته ام و از مشکلات و دغدغه های مردم، اطلاع دارم.

نجفی با اشاره به اهمیت بخش آسارا در منطقه، خاطرنشان کرد: اینکه چرا با گذشت 40 سال از انقلاب، دولت ها موفق به اجرای گازرسانی در این منطقه نشدند، سئوالی است که مطرح می شود. البته این بدان معنی نیست که مدیران گذشته کم کاری کردند، بلکه شرایط متفاوت از حال حاضر بود.

استاندار البرز، ادامه داد: اهتمام ویژه بین مدیران کل استان در رفع مسایل و ایجاد رفاه و آسایش، حائز اهمیت است.

نجفی با عنوان اینکه حمل و نقل جاده ای و ترافیک برای استان و شهرستان کرج، مهم است، عنوان کرد: اواخر تابستان سال آینده، بزرگراه تهران-شمال تا شهرستانک باز خواهد شد.

عملیات شبکه گذاری انشعاب گاز در آسارا

فرماندار ویژه شهرستان کرج در جلسه بخشداری آسارا، گفت: در مدت 2 ماه حضور در شهرستان کرج، شاهد تاکید استاندار در برنامه ریزی و  بازدید میدانی از این بخش در رفع مشکلات و دغدغه های مردم این منطقه، بودم.

سیروس شفقی با اشاره به توسعه خدمات و مطالبات مردم در بخش آسارا است، گفت: به زودی عملیات شبکه گذاری و ایجاد گاز رسانی، اجرا می شود. 

وی اظهار داشت: تردد ملی در این بخش به خصوص در حوزه گردشگری، حایز اهمیت است و رفع مشکلات آن به توسعه استان نیز کمک می کند.

شفقی در پایان تاکید کرد مسایل و مشکلات آسارا با توجه به اهمیت منطقه، اولویت بندی و برای رفع آنها، برنامه ریزی خواهد شد.

نگاه دولت تدبیر و امید، رفع مشکلات است

امام جمعه بخش آسارا، گفت: با توجه به عملکرد چند سال اخیر، نگاه دولت تدبیر و امید  در جهت رفع مشکلات مردم، قابل تقدیر است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اهمیت جاده چالوس در گذر 20 میلیون،  مسافر، افزود: کمبود زیرساخت بهداشت، درمان و سلامت در این منطقه یکی از مهمترین دغدغه های مردم آسارا است که گاها از نان شب مردم هم واجب تر خواهد بود.

امام جمعه بخش آسارا با اشاره به مشکلات مردم در خصوص نبود گازرسانی از نداشتن خدمات بانکی که یکی از ضروریات روزمره مردم است، انتقاد کرد. 

وی بر لزوم ایجاد زیرساخت ها و بسترهای گردشگری، روند مهاجرت معکوس و بازگشت مردم به روستاهای این منطقه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی روستا و ساماندهی ساخت و سازهای خارج از بافت روستایی، گازرسانی به روستاهای آسارا، توسعه راه ها و آب شرب روستایی از مسائل طرح شده در این نشست بشمار می رفت.

مهاجرت معکوس طی 24 سال اخیر

بخشدار آسارا با توجه به زیرساخت و پتانسیل های موجود در بخش گردشگری، خواستار اعتبار و توجه مدیران استانی بود.

ولی الله اسفندیارنژاد، با اشاره به اشتغال عمده باغداری و دامداری، گفت: طی 24 سال اخیر شاهد مهاجرت معکوس در این بخش بودیم که قابل توجه است. 

وی با اشاره به مشکلات عمده آسارا، خاطرنشان کرد: ساخت و ساز در بافت روستایی یکی از دغدغه های مردم است که خواستار تجدید نظر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز