خبرگزاری کار ایران

عرضه گواهی سپرده با نرخ 20 درصد و اوراق گواهی سپرده ارز بنیان در بانک کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۲۹

بانک کشاورزی در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و در راستای سیاست‌های دولت برای ثبات بازارهای مختلف از جمله بازار ارز، از روز شنبه ٢٨ بهمن نسبت به انتشار و عرضه اوراق گواهی سپرده اقدام می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، به این منظور از روز شنبه  ٢٨ بهمن به مدت ۲ هفته گواهی  سپرده ریالی با نرخ ۲۰ درصد منتشر می شود و اوراق مزبور با سررسید یک سال منتشر خواهند شد و نرخ بازخرید قبل از موعد آن ۱۴ درصد خواهد بود.

همچنین عرضه گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز نیز  با سررسیدهای ۱ و ۲  ساله انجام خواهد شد. نرخ ریال مورد محاسبه در زمان افتتاح گواهی سپرده ، متوسط یک ماه قبل سامانه سنا خواهد بود و نرخ سود برای سررسیدهای یاد شده به ترتیب ۴ و ۴.۵ درصد است که در سررسید، بر اساس نرخ متوسط یک هفته قبل سامانه سنا به دارنده اوراق پرداخت خواهد شد. در صورت بازخرید این اوراق قبل از سررسید، سود سپرده کوتاه مدت ریالی (۱۰ درصد) به دارنده اوراق پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است در همین راستا ، بانک مرکزی نسبت به پیش فروش شش ماهه سکه بهار آزادی با نرخ ۱۴ میلیون ریال و پیش فروش یک ساله سکه بهار آزادی با نرخ ۱۳ میلیون ریال از طریق شعب منتخب بانک ملی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز