خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اختیارات استانداران افزایش می‌یابد/ نشاط و امید باید به روستاها برگردد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۸۳۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش اختیارات استانداران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، علی‌محمد احمدی در هشتمین شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران باید موضوعات مهم دستگاه‌های خود را شناسایی و اولویت‌بندی کنند تا بتوانیم به نحو شایسته‌تری به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه دولت‌مردان باید ثابت کنند تمام مردم از حقوق یکسان برخوردارند، اظهار داشت: برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر باید خروجی‌های مناسب داشته باشد.

احمدی افزود: باید خروجی تمامی برنامه‌های دستگاه‌‌ها عملگرایانه باشد نه اینکه به برگزاری جلساتی که خروجی عملگرایانه ندارد ختم شود.

وی گفت: متاسفانه آنچه اکنون راجع به موضوع اعتیاد در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده با آنچه آمارها ارایه شده متفاوت است و همه مدیران باید موضوع اعتیاد را جدی گرفته و به آسانی از کنار آن نگذرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمار رشد مصرف مواد مخدر در برخی روستاهای این استان را نگران‌کننده خواند و اظهار داشت: با برنامه‌های مختلف توسط دستگاه‌های فرهنگی باید نشاط و امید را به روستاها بازگردانیم.

احمدی گفت: روستاهای خطرآفرین در حوزه اعتیاد در استان کهگیلویه و بویراحمد باید شناسایی شده و برنامه‌های مختلفی در حوزه های تفریحی و ورزشی برای آنان اجرایی شود.

احمدی تاکید کرد  مدیران نباید جزیره‌ای فکر کنند زیراکه جزیره‌ای فکر کردن نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت. اگر بتوانیم یک نفر را از منجلاب اعتیاد نجات دهیم بهتر از این است که آمارهای نادرست دهیم و بگوییم در مقوله اعتیاد چنین کارهایی را انجام داده‌ایم.

وی از صداوسیما خواست فقط به فکر پخش کردن موسیقی محلی نبوده و با ساخت تله فیلم و مستندهای واقعی از اعتیاد، سلامتی مردم و آشنایی جوانان با این موضوع را افزایش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز