خبرگزاری کار ایران

جشنواره «دوجین پلاس» بانک سرمایه؛ با جوایز متعدد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۷۶

پیرو استقبال کم نظیر مردم از جشنواره دوجین بانک سرمایه، این بانک با هدف گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب و استقبال از بهار،جشنواره«دوجین پلاس»را از فجر انقلاب تا نوروز برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، جشنواره دوجین پلاس این بانک از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ قرعه کشی این جشنواره به صورت ماهانه بوده و تا پایان اسفندماه در دو نوبت برگزار و در هر نوبت به ۳۶۰ نفر جوایزی تعلق خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ این جشنواره در شش موضوع و با تعداد برندگانی به شرح زیر برگزار خواهد شد:

۱- تمامی هم وطنان خریدار کارت هدیه بانک سرمایه حداقل به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال (کارت‌های هدیه صادرشده در بازه زمانی قرعه کشی، هر ۵۰۰ هزار ریال یک امتیاز، حداکثر ۱۰ امتیاز)، در هر نوبت ۶۰ نفر برنده کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی.

۲- تراکنش‌های مربوط به کارت‌های بانک سرمایه در دستگاه های خودپرداز این بانک (در بازه زمانی قرعه کشی)، در هر نوبت ۲۲۰ نفر برنده کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی.

۳- تراکنش‌های مربوط به کارت های بانک سرمایه در دستگاه‌های کارت‌خوان این بانک (در بازه زمانی قرعه کشی)، در هر نوبت ۲۰ نفر برنده کارت هدیه یک میلیون ریالی.

۴- تراکنش های مربوط به موبایل بانک سرمایه (اقدام به نصب و انجام عملیات بانکی در بازه زمانی قرعه کشی)، در هر نوبت ۲۰ نفر برنده کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی.

۵- افتتاح حساب کوتاه مدت مشتریان بانک سرمایه (حداقل به مبلغ یک میلیون ریال و در بازه زمانی قرعه کشی)، در هر نوبت ۴۰ نفر برنده کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی.

شایان ذکر است تاریخ نخستین مرحله قرعه کشی ۹ اسفندماه سال جاری و تاریخ قرعه کشی مرحله دوم ۲۲ فروردین‌ماه سال ۹۷ خواهد بود. لازم به ذکر است اسامی برندگان از طریق وب‌سایت و کانال تلگرام رسمی بانک سرمایه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز