خبرگزاری کار ایران

فلاح در دیدار با آیت الله طبرسی، خبر داد:

منویات رهبر معظم انقلاب چراغ راه مسوولین در مسیر خدمت به مردم و حفظ ارزش های انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۲۳

در دو روز نخست نوروز امسال، حضور مسافران و گردشگران در استان، ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

استاندار مازندران در دومین روز از بهار ۹۳، به بهانه نوروز به دیدار آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری شتافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار در این دیدار گزارشی از اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان را ارایه نمود و خاطر نشان ساخت: همه دستگاه های اجرایی عضو این ستاد و کلیه امکانات، آماده پذیرایی مطلوب از هموطنان و گردشگران هستند.

استاندار با بیان این که این جانب شخصا با حضور در قرارگاه های نوروزی و بازدید از سطح استان، روزانه و به صورت مستمر بر روند ارایه خدمات به مسافران نظارت دارم، یاد آور شد: در دو روز نخست نوروز امسال، حضور مسافران و گردشگران در استان، ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

در این دیدار آیت الله طبرسی و فلاح بر اجرایی کردن شعار سال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کردند و منویات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه مسوولین در مسیر خدمت به مردم و حفظ ارزش های انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های شهدای والامقام و امام شهدا(ره) دانستند.

گفتنی است در این روز فلاح هم چنین با برخی دیگر از علمای عظام استان دیدار و گفتگو نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز