خبرگزاری کار ایران

چهارم شدن در لیگ محال است؛ آرسنال باید فاتح لیگ اروپا شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۵۶

آرسنال کمتر از دو هفته دیگر در فینال جام اتحادیه با منچسترسیتی بازی می‌کند و عالی است که باشگاه سابق من یک قهرمانی دیگر به دست بیاورد اما رقابتی که آرسنال باید در آن قهرمان شود لیگ اروپا است.

به گزارش ایلنا، این تنها راه بازگشت تیم آرسن ونگر به لیگ قهرمانان است. البته قهرمانی برای آرسنال کار دشواری است.

اکنون رسیدن به جایگاه چهارم در لیگ برتر غیرممکن شده است. شکست یک بر صفر مقابل تاتنهام عملا همه امیدها را به پایان رساند. اینکه هفت امتیاز اختلاف و تفاضل گل کمتر را در تنها 11 هفته جبران کنید دستاوردی باورنکردنی خواهد بود. با این اشتباهات دفاعی هم بعید می‌دانم آرسنال از شکست جلوگیری کند. فراموش نکنیم که آنها در لیگ برتر تنها در خانه کریستال پالاس، اورتون و برنلی پیروز شده‌اند.

توپچی‌ها خوشحالند که پیر امریک اوبامیانگ و هنریک مخیتاریان آمده‌اند اما به نظرم آرسنال پیشرفتی نکرده است.

آنها پنج‌شنبه به مصاف تیم اوسترشوندس می‌روند و مطمئنم که این تیم را می‌برند، هرچند که بازی در دمای زیر صفر و در چمن مصنوعی برگزار می‌شود اما تیمی که در خانه سوانزی مشکل دارد، مقابل ناپولی، دورتموند، میلان و اتلتیکو مادرید در لیگ اروپا چه خواهد کرد؟

طرفداران آرسنال باز هم بی‌قرار هستند و من درکشان می‌کنم. می‌توانم بشنوم که می‌گویند: «دیگر مهم نیست، ما تغییر می‌خواهیم». این مایه افسوس است اما تیم نباید تسلیم شود و باید در اروپا سخت بجنگد، چرا که بارها اتفاقات عجیبی در این مسابقات روی داده است.

منبع: سایت سان / یان رایت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز