خبرگزاری کار ایران

ونگر خطاب به شاگردانش: مغرور نشوید و حریفان را دست کم نگیرید

سرمربی آرسنال از عملکرد درخشان شاگردان در دیدار برابر لودگورتس راضی و خشنود است با این حال یک هشدار جدی به آن‌ها داد.

به گزارش ایلنا، آرسنال در بازی سوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جشنواره گل به راه انداخت و برای حریفان خود خط و نشان کشید.

توپچی‌های لندن در خانه کار راحتی برابر لودگورتس داشتند و با 6 گل به پیروزی رسیدند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به پاری سن ژرمن در صدر جدول رده بندی قرار گیرند.
آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی به شاگردانش هشدار دارد که با این پیروزی پر گل مغرور نشوند و حریفان را دست کم نگیرند.
او گفت: بدون شک با این پیروزی قوی تر و باروحیه تر از قبل می‌شویم اما یک هشدار جدی و آن اینکه نباید مغرور شویم و حریفان را در دیدارهای آینده دست کم گیریم. بازیکنان آرسنال باید بیدار و هوشیار باشند. با این پیروزی صعود ما به دور بعد نهایی نشده است. اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید در دیدارهای آینده هم به پیروزی برسیم.
ونگر ادامه داد: بسیار خوشحالم که در این دیدار هم توانستیم به پیروزی برسیم. باید اعتراف کنم که تیمی قوی و باروحیه در اختیار دارم. خوب بازی می‌کنیم و تا الان قدرتمند ظاهر شده‌ایم اما این باعث نمی‌شود تا مغرور شویم.
سرمربی آرسنال در پایان سخنان خود گفت: تنها راه پیروز شدن تمرکز بسیار بالا و تلاش کردن است. هر تیمی که این دو فاکتور را داشته باشد باید منتظر پیروزی باشد در غیر این صورت روزهای سختی در انتظارش خواهد بود. خوشبختانه در دیدارهای اخیر تمرکز بالایی داشته‌ایم و به همه حریفان خود احترام گذاشته‌ایم. نباید در هیچ دیداری حریف خود را ضعیف دانست.

کد خبر : ۴۲۰۸۷۱