خبرگزاری کار ایران

در کنگاور رخ داد؛

حادثه تیراندازی به قصد همسرکشی/ ضارب دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۱۷۵

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ " عزیز الهیاری" در خصوص این حادثه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای حومه شهرستان کنگاور بلافاصله اکیپی از ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی موضوع مشخص شد که شخصی با هویت معلوم با قصد قتل همسرش اقدام به تیراندازی و وی را مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور با بیان اینکه متهم قبل از حضور مامورین از محل متواری شده بود، گفت: پس از انتقال مجروح به بیمارستان تلاش در جهت دستگیری عامل تیراندازی در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

سرهنگ الهیاری افزود: پلیس با تشکیل تیم‌های تخصصی در نهایت در کمتر از 24 ساعت متهم را دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از وی کشف شد. 

وی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی و تشکیل پرونده برای وی، افزود: متهم در زمان دستگیری قصد خودکشی با سلاح همراه خود را داشت که با اقدامات روانشناسی ماموران و سرعت عمل آنان قبل از هر اقدامی دستگیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز