خبرگزاری کار ایران

اختصاص ظرفیت جدید به سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۴۶۸

ظرفیت سینماهای مردمی در پی استقبال علاقه‌مندان از پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، سیمون سیمونیان (مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر) گفت: به دلیل استقبال بسیار خوب مردم از اولین روز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر، به ظرفیت سینماهای مردمی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اضافه خواهد شد و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، سهمیه جدید در همه سینماهای مردمی ارائه می‌شود.

سیمون سیمونیان گفت: پیش‌فروش بلیت‌های مردمی از صبح امروز (شنبه ۳۰ دی ماه) آغاز شد و با توجه به استقبال گسترده در روز اول بخش عمده بلیت‌ها به فروش رسید.

او افزود: براساس سهمیه‌بندی فروش بلیت‌ها، ۵ درصد برای صاحبان آثار و هنرمندان اختصاص داده شده بود که این سهمیه طی روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه به فروش رفت.

سیمونیان افزود: ۶۰ درصد برای پیش‌فروش مردمی از ۳۰ دی آغاز شده و تا ۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ۱۵ درصد سهمیه بلیت‌ها برای سازمان‌ها و نهاد‌ها اختصاص داده شده که طی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه نمایندگان این تشکل‌ها، با مراجعه به پردیس سینمایی ملت محل پیش‌فروش بلیت‌ها، این سهمیه را برای کارمندان و پرسنل خود خریداری خواهند کرد.

سیمون سیمونیان در ادامه اظهار داشت: امسال ۲۰ درصد بلیت‌ها برای عرضه در گیشه سینما‌ها درنظر گرفته شده که در اختیار سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره فیلم فجر قرار داده می‌شود.

او در پایان متذکر شد: امسال بیشترین سهمیه بلیت‌های جشنواره به مردم اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز