خبرگزاری کار ایران

غیر رسمی؛ سامان قدوس راهی سری‌آ می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۷۶

مهاجم ایرانی اوسترسوند با پیشنهاداتی از لیگ ایتالیا مواجه شده ولی باشگاه سوئدی قیمت بالایی روی او گذاشته است.

به گزارش ایلنا، سامان قدوس، مهاجم دو میلیتی تیم ملی کشورمان که به تازگی بازی برای ایران را برای آینده فوتبال خودش انتخاب کرده است، در ترکیب اوسترسوند سوئد در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و در نهایت عنوان بهترین مهاجم فصل لیگ این کشور را به خود اختصاص داد تا توجه چند تیم از لیگ‌های مطرح اروپایی به او جذب شود و شایعاتی در مورد جابجایی وی مطرح شود.

در همین راستا سایت خبری sportal سوئد از علاقه چند باشگاه سر‌شناس در سری A ایتالیا به جذب این بازیکن خبر داد و نوشت: چند باشگاه ایتالیایی از جمله کیه‌وو ورونا پیشنهادات رسمی برای خرید سامان قدوس به اوسترسوند ارسال کرده است که با واکنش‌هایی از سوی سران این باشگاه روبرو شد. گویا اوسترسوند در پاسخ به این پیشنهاد اعلام کرده به هیچ عنوان اجازه جدایی به مهاجم ایرانی خود با پیشنهاد کمتر از ۵۰ میلیون کرون را نخواهد داد.

این درحالی است که سایت calciomercato به عنوان یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های خبری نقل و انتقالات در فوتبال ایتالیا نیز به تلاش‌های چند باشگاه از جمله زردپوشان کیه وو برای خرید سامان قدوس ملی پوش ایرانی از باشگاه اوسترسوند نیز اشاره کرده است. بنا به ادعای این سایت سران باشگاه ایتالیایی قصد دارند به هر نحوی شده پای قدوس را به سری A باز کنند.

باید دید درخواست مالی نسبتاً سنگین اوسترسوند مانع از انتقال قدوس به سری A خواهد شد یا این بازیکن به عنوان تنها نماینده فوتبال کشورمان راهی لیگ ایتالیا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز