خبرگزاری کار ایران

کارگران ایران قوطیِ قزوین مطالبات مزدی دارند/ «تاخیر در پرداخت حقوق» روالی عادی در ایران قوطی

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۴۵۱

جمعی از کارگران کارخانه ایران قوطی در استان قزوین روز گذشته (سه شنبه ۱۹ دی ماه) در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی و حق بیمه‌هایشان مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، جمعی از کارگران کارخانه ایران قوطی در استان قزوین روز گذشته (سه شنبه ۱۹ دی ماه) در اعتراض به عدم پرداخت ۱۰ ماه از معوقات مزدی و حق بیمه‌هایشان در مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.

در همین راستا روز گذشته، جلسه‌ای با حضور برخی مسئولان استانداری و نمایندگان کارگران برگزار شد تا در خصوص پرداخت معوقات مزدی کارگران تصمیم عاجل گرفته شود.

از سویی به گفته مدیریت ایران قوطی، دلیل به تاخیر افتادن حقوق کارگران افزایش مشکلاتی است که عموم تولید کنندگان از چند سال پیش با آن مواجه شده‌اند.

در عین حال یکی از کارگران  معترض مدعی است  تاخیر در پرداخت مطالبات کارگران در این واحد تولیدی، تبدیل به یک روال عادی شده‌است.

او در خصوص سایر مطالبات کارگران اظهار داشت: در کارخانه قوطی ایران، سالهاست که حق بُن کارگری به کارگران پرداخت نمی‌شود، در عین حال از سال ۹۳ عیدی دریافت نکرده‌ایم.

او سوابق کاری اکثر کارگران قوطی ایران را ۱۵ تا ۲۰ سال ذکر کرد و گفت: ادامه  تاخیر در پرداخت دستمزد وسایر مطالبات، مشکلات زیادی را در تامین معاش کارگران بوجود آورده است.

کارخانه قوطی ایران واقع در شهر صنعتی البرز قزوین ، در زمینه تولید انواع قوطی مواد غذایی فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز