خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت:

دوره روابط عمومی الکترونیک و خبرنگاری در هندیجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۳۷

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان گفت: یک دوره کوتاه‌مدت روابط عمومی الکترونیک، سواد رسانه و خبرنگاری در مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس هندیجان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر هندیجان، مسعود میرزا پور اظهار داشت: در این دوره که با حضور جمعی از علاقه‌مندان برگزار شد، سرفصل‌هایی از روابط عمومی نوین، شیوه‌های ارتباطات و نقش آن در بهبود فضای کار، خانواده و جامعه بیان کرد.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم گروه‌های هدف، ازجمله مدیران روابط عمومی تعدادی از ادارات، فعالان حوزه خبر، رسانه، مطبوعات، جمعی از علاقه‌مندان و خانواده‌های هندیجانی را در این دوره شرکت دهیم.

وی گفت: رضایت عمومی شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی یک‌روزه ما را بر آن داشت تا دوره‌های تکمیلی آن را نیز برگزار کنیم. ما معتقدیم برگزاری دوره‌های آموزشی، به‌ویژه روابط عمومی و سواد رسانه‌ای کمک شایانی به پیشرفت و توسعه هندیجان نموده و نتایج مطلوبی را در بر خواهد داشت.

مسعود میرزا پور عنوان کرد: دوره تکمیلی روابط عمومی نوین و کارکرد آن در پیشرفت جامعه، نیمه دوم بهمن‌ماه 96 در هندیجان برگزار خواهد شد و انتظار داریم جوانان و نخبگان هندیجانی ضمن استقبال از این دوره‌ها در جهت به‌روزرسانی اطلاعات علمی خود، در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی اذعان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران جوان هندیجانی، توانایی بسیار بالایی در اثرگذاری بر مردم منطقه و فرهنگ‌سازی دارند؛ بنابراین برگزاری این‌گونه آموزش‌ها برای خبرنگاران مؤثر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: با توجه به اینکه امروزه جوامع و مردم تحت تأثیر رسانه‌ها، فضای مجازی قرار داشته و انتقال اخبار در فضاهای مجازی سرعت بیشتری به خود گرفته، ما باید بتوانیم خبرنگاران و رسانه‌ها را بیش‌ازپیش تقویت کنیم.

وی گفت: ما در هندیجان نیاز داریم دوره‌های بسیاری درزمینهٔ های گوناگون ازجمله فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار کنیم چراکه جوانان این منطقه دارای استعدادهای گوناگونی درزمینهٔ های فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی هستند و می‌کوشیم تا خلاقیت و ابتکار آنان بالفعل شود.

 

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز