خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خبر داد:

آغاز نمایش فیلم سینمایی خانگی در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۵۳۸

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: خبرنگار قداست داشته و این جایگاه مهم در نزد خداوند منان و اولیای الهی کار آن را حساس‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر هندیجان، حسین پور دوست علی، اظهار داشت: خبرنگار قداست دارد و خبرنگاران ما باید وقایع شهرستان را به‌طور صحیح منعکس کنند.

وی افزود: خبرنگاران همواره با ادارات و مسئولان همکاری و در راستای اقدامات فرهنگی حضوری فعال دارند، ما این روز عزیز را به‌تمامی خبرنگاران شهرستان تبریک عرض می‌کنیم.

 رئیس اداره ارشاد هندیجان بیان کرد: 17 مرداد روز فداکاری برای آگاهی بخشیدن و مطلع کردن مردم از وقایع پیرامون و اطراف آن‌ها است لذا این روز مهم جای تبریک بزرگ دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان ما فاقد سینما بوده برنامه‌ریزی کرده ایم تا نمایش سینمای خانگی برای رفاه خانواده‌ها در این اداره فراهم شود.

 پور دوست علی عنوان کرد: این نمایش خانوادگی حالت تفریح و سرگرمی را داشته و در طول روز یک‌بار اجرا می‌گردد که از ساعت 9 الی 11 شب اجرای عمومی در سالن خلیج‌فارس خواهیم داشت.

وی افزود: انشا لله مردم عزیز ما از این برنامه استقبال و فیلم سینمایی که در نظر گرفته‌شده را مشاهده کنند، از فیلم های قابل پخش می‌توان به فیلم سرنخ و نهنگ انبر اشاره کرد. به سبب گرمای طاقت‌فرسا ما فقط از ساعت 21 الی 23 یک سکانس نمایش خواهیم داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان بیان کرد: ضمن دعوت از مردم در جهت شرکت در نمایش فیلم به اطلاع می‌رساند ما به مدت 10 شب نمایش خانگی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز