خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

رفع مشکلات کردستان نیاز به تعیین تکلیف دولت دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۸۵

استاندار کردستان گفت: بانک ها برای پرداخت تسهیلات به استان نیازمند ابلاغیه از مرکز هستند از این جهت دولت این مهم را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استانداری برگزار شد، افزود: سیستم دموکراسی حاکم بر بدنه دولت نه تنها در کشور بلکه در استان فراتر از حد نیاز احساس می شود.

وی اظهار داشت: به رغم اینکه بارها اعلام شده که ارزیابی و عملکرد مدیران از طریق جذب اعتبار و تسهیلات سنجیده می شود ولی تاکنون عزم و اراده ای برای تامین این مهم صورت نگرفته است.

مرادنیا عنوان کرد: اراده ای برای اجرا و عملیاتی کردن برخی راهبرد و برنامه ها در استان وجود ندارد و اگر خودمان یاریگر یکدیگر نباشیم نمی توان از مرکز انتظار برآورده شدن نیاز ها را داشته باشیم.

استاندار کردستان خواهان تعیین تکلیف پرداخت تسهیلات برای طرح اشتغال فراگیر شد و گفت: مدیران بایستی در برابر خواسته و مطالبات به حق مردم مسئول و پاسخگو باشند و اگر به هر دلیلی قادر به عملیاتی نشدن مطالبات باشیم دستگاه های اجرایی به عنوان عضوی ناکار آمد و ناهماهنگ تلقی می شوند.

مرادنیا عنوان کرد: یاری رسانی و مساعدت برای حل دو مقوله آب و تخصیص آن به استان و تولید و ایجاد اشتغال پایدار نیز خواسته و نیاز اصلی مردم در راستای توسعه و بهبود معیشت است.

به گفته مرادنیا کردستان دارای ظرفیت‌های فراوان طبیعی و انسانی است که به فعلیت رساندن آن نیازمند یاری و همکاری یکدیگر است در غیر این صورت با بحران مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز