خبرگزاری کار ایران

لیورپول شخصیت خود را نشان داد؛ تا لحظه آخر بجنگ!

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۹۵

اگر دو بار بازی کردن در 48 ساعت به اندازه کافی مضحک نباشد، هفت دقیقه پایانی دیدار در خانه برنلی بسیار جالب بود.

به گزارش ایلنا، لیورپول یک بر صفر با گل عالی سادیو مانه پیش افتاده بود اما آنها اجازه دادند یوهان برگ گودموندسون با ضربه سر دروازه‌شان را باز کند. بازی در دقایق پایانی بود و به نظر می‌رسید یورگن کلوپ باز هم باید در این باره توضیح بدهد که چرا تیمش بازی برده را از دست می‌دهد اما ناگهان اتفاق غیرمنتظره‌ای روی داد.

ویرجیل ون‌دایک در این هفته چهره اصلی لیورپول در رسانه‌ها بود اما در روز اول سال نو در انگلیس، دژان لوورن و راگنار کلاوان با کمک هم سرنوشت بازی را رقم زدند. روی اسکوربرد دقیقه 94 ظاهر شده بود که الکس اکسلاد چمبرلن ضربه‌ای ایستگاهی زد. لوورن اهل کرواسی توپ را با ضربه سر زد و کلاوان، زوج او در خط دفاعی در تیر دورتر آن را به گل تبدیل کرد. جشن شادی بازیکنان بسیار پرشور بود و به این ترتیب لیورپول در 16 بازی در تمامی رقابت‌هاست که نباخته است؛ این بهترین روند آنها زیر نظر کلوپ بوده است. در واقع این دومین بازی پیاپی است که لیورپول برای کسب برد به زحمت افتاده است. آنها شنبه هم مقابل لسترسیتی به‌سختی دو بر یک پیروز شدند.

بازیکنان لیورپول نشان داده‌اند که می‌توانند خوش بدرخشند اما مهم‌تر اینکه آنها نشان می‌دهند روحیه جنگندگی هم دارند؛ صرفنظر از سیستم چرخشی، برنامه بسیار فشرده و تلاش‌های رقیبان. کلوپ پس از بازی گفت: «ما تیم خوش‌اقبال بازی بودیم، ولی همانطور که گفته‌ام از رفتار، شخصیت و همه این موارد تیم واقعا راضی‌ام. شما باید در بازی‌های متوسطتان پیروز شوید، شما باید وقتی که صددرصد آماده نیستید هم با رفتارتان پیروز شوید. از نظر شخصیت ما در سطح صددرصد بودیم. از نظر عملکرد هم دیده‌ام که بازی‌های بهتری انجام داده باشیم اما چه فرقی می‌کند؟ ما از این بردها زیاد کسب نکرده بودیم. اگر بازی‌های ما را تماشا کرده باشید، متوجه می‌شوید که در تمام تساوی‌ها کاملا شایسته برد بودیم، حتی شاید بیشتر از امشب.»

کلوپ هفت تغییر مقابل برنلی داشت و فیلیپه کوتینیو و محمد صلاح به دلیل مصدومیت غایب بودند. با این حال، آنها به نتیجه‌ای که می‌خواستند رسیدند. با توجه به اینکه قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دشوار است – آرسنال و تاتنهام اکنون در میان چهار تیم برتر نیستند – چنین نتایجی بسیار مهم است. واکنش بازیکنان و مربی نشان داد که آنها از اهمیت چنین دیدارهایی باخبرند. اگر لیورپول بتواند در دیدارهای نزدیک هم پیروز شود، فشار بر تیم‌های نزدیک به آنها در جدول ادامه خواهد یافت.

 منبع:گل/ ملیسا ردی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز