خبرگزاری کار ایران

کلوپ: وظیفه من، راضی نگه داشتن بازیکنان نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۰۷

یورگن کلوپ گفته که بازیکنانش حق اعتراض ندارند.

به گزارش ایلنا، خرید 75 میلیون پوندی ویرجیل ون‌دایک و حضور نبی کیتا با قیمت 55 میلیون پوند در تابستان به این معناست که رقابت در این باشگاه بسیار گسترده شده است. مربی لیورپول می‌تواند دو تیم کاملا برابر را به میدان بفرستد و به بازیکنان تیمش گفته که وظیفه او، راضی نگه داشتن بازیکنان نیست و جایگاه هیچ کس تضمین‌شده نیست.

کلوپ گفت: «می‌خواهیم یکی از بهترین تیم‌های دنیای فوتبال شویم و نمی‌توان با فقط 11 بازیکن به اینجا رسید. ما حرفه‌ای هستیم. کار من این نیست که همه‌شان را راضی نگه دارم. نمی‌توانم هر روز این کار را بکنم. البته اغلب این کار را می‌کنم چون آنها به من اجازه چنین کاری را می‌دهند اما حالا، اگر خوب کار کنید هم تضمینی نیست که در بازی بعدی در ترکیب باشید. بازیکنان می‌دانند که حضور در تمامی بازی‌ها دشوار است. اگر از آنها بپرسید، می‌گویند: بله، آماده‌ایم اما همیشه آماده نیستند. هیچ بازیکنی نباید یک فصل کامل را بازی کند. اگر بخواهد هم نمی‌تواند. این بخشی از فوتبال حرفه‌ای است. شما باید بازیکنان جدید بخرید. بازیکنان واقعا خوب می‌گویند که چالش حضور بازیکنان جدید کمکشان می‌کند.»

مربی آلمانی لیورپول در این فصل در انتخاب ترکیب بی‌رحم بوده است و با توجه به کیفیت بازیکنانی که او در اختیار دارد، کمتر کسی می‌تواند ترکیب اصلی او را حدس بزند.

او البته چهار بازیکن تهاجمی کلیدی دارد اما آدام لالانا دارد برمی‌گردد و گزینه بازی با سه هافبک تدافعی‌تر وجود دارد و به این ترتیب حتی فیلیپه کوتینیو که 120 میلیون پوند می‌ارزد هم گزینه اصلی ترکیب ثابت نیست. سادیو مانه که احتمالا می‌توان او را ستاره لیورپول در این فصل دانست هم اخیرا از ترکیب دور مانده است.

اما برای کلوپ، مساله طبیعی است و او به اعضای تیم گفته که باید از فرصت بهره ببرند و زمانی که در ترکیب قرار نمی‌گیرند هم به هم‌تیمی‌ها احترام بگذارند. او از آنها خواسته مانع جهانی شدن لیورپول نشوند.

کلوپ می‌گوید: «اگر می‌خواهید عضو یک تیم فوتبال واقعا خوب باشید، نیاز دارید به این حقیقت احترام بگذارید که بازیکنان خوب پرشمار دیگری هم هستند. من هیچ مشکلی در عملکرد بازیکنان ندیدم. با سطح عملکردی که داریم، اوضاع عالی است.»

دو ترکیبی که کلوپ می‌تواند به زمین بفرستد به این ترتیب است:

ترکیب یک: مینیوله – گومز، ماتیپ، لوورن، رابرتسون – واینالدوم، هندرسون، لالانا – مانه، فیرمینو، سولانکه

ترکیب دو: کاریوس – کلاین، ون‌دایک، کلاوان، مورنو – میلنر، جان، اکسلادچمبرلن – کوتینیو، استاریج، صلاح.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز