خبرگزاری کار ایران

درآمد روزانه‌ی دیوید بکام: 220 میلیون تومان!

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۹۲

دیوید بکام فعلا مشکل مالی نخواهد داشت، چرا که قراردادهایی به ارزش 29 میلیون پوند دارد.

به گزارش ایلنا، این ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس دو سال است که روزانه تقریبا 40هزار پوند درآمد دارد و این پول را از شرکت خود دریافت می‌کند. اسناد مالیاتی نشان می‌دهد که شرکت دی‌بی ونچرز بکام در سال 2017 توانسته 75/18میلیون پوند سود سهام داشته باشد.

بکام همچنین در سال 2016 حدود 2/10 میلیون پوند درآمد کسب کرد و به این ترتیب درآمد او در این دو سال 29 میلیون پوند بوده است. این درآمد به دلیل اعطای مجوز و دیگر روش‌های تجاری‌سازی شرکت دیوید بکام بوده است. بکام 42ساله با چند شرکت سرشناس دنیا قرارداد امضا کرده است و توانسته به اندازه ستارگان لیگ برتر درآمد داشته باشد. او در یک تبلیغ تلویزیونی هم شرکت کرده است. او همچنین خط تولید لباس در فروشگاه معروف H&M را دارد. بکام همچنین در راه‌اندازی مجدد کفش فوتبالی Predator نقش داشته است.

او همچنین 35هزار پوند در روز از شرکت Footwork درآمد داشته و همچنین در سال گذشته از اعطای حق پخش تصویرش هم 7/12 میلیون پوند درآمد کسب کرده است.

بکام در حال حاضر به همراه همسرش، ویکتوریا 43ساله در تعطیلات در میامی به سر می‌برد. بروکلین 18ساله، رومئو 15ساله، کروز 12ساله و هارپر 6ساله، فرزندان این دو هم در کنارشان هستند. گفته می‌شود این خانواده در حال حاضر 165 میلیون پوند ثروت دارد. آنها کریسمس را در عمارت 6 میلیون پوندی‌شان در کاستولدز گذراندند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز