خبرگزاری کار ایران

فوق ستاره اسبق فوتبال انگلیس در رده دوم مسابقات اسب دوانی!

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۵۷

اوون بعد از رقابت گفت توجهی که به حضورش در این مسابقه شده مشابه تجربه‌ای است که او از زمان حضور در جام جهانی دارد.

به گزارش ایلنا، مایکل اوون، مهاجم سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس دیروز برای اولین بار در یک رقابت اسب‌دوانی شرکت کرد و موفق شد به رده دوم برسد. او بعد از رقابت گفت توجهی که به حضورش در این مسابقه شده مشابه تجربه‌ای است که او از زمان حضور در جام جهانی دارد. اوون با اسب «پلنگ قهوه‌ای»، اسبی که مالک آن است عملکرد خوبی داشت و چیزی نمانده بود به پیروزی برسد، ولی با فاصله کمی بعد از اسب «گولدن ودینگ» از خط پایان عبور کرد.

اوون بعد از مسابقه گفت: «در شروع از سرعت مسابقه شگفت‌زده شدم. نمی‌دانم از بیرون چطور به نظر می‌رسید، ولی از نظر من رقابت سریعی بود. لذت زیادی بردم. احساس کردم رقابت برابری داریم، ولی او در آخرین لحظات از من جلو زد. می‌دانستم که همه به دقت مرا زیر نظر دارند تا ببینند می‌افتم یا کار اشتباهی می‌کنم. من یک خبره نیستم و اگر می‌خواهم ادامه دهم، باید خیلی بهتر شوم.»

اوون اضافه کرد: «تقریبا شبیه این بود که در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل برزیل بازی می‌کردم، چون تلفن من در یکی دو روز گذشته دایما زنگ می‌خورد. بیش از صد پیام از طرف دوستان داشتم که برایم آرزوی موفقیت کرده بودند. فکر می‌کنم گوشی من در حال حاضر در گوشه‌ای مشغول استراحت است.»

اوون گفت که دوست دارد دوباره در مسابقه اسب‌دوانی شرکت کند، ولی بابت اینکه مجبور است دوباره وزن کم کند مشکل دارد.

 او در پایان گفت: «بابت این تجربه خوشحالم. سالم به خانه می‌روم، پول زیادی برای خیریه به دست آوردم و با یک رشته جدید آشنا شدم. این به من فرصت داد که کمی وزن کم کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز