خبرگزاری کار ایران

ورلد ساکر کاپیتان پرسپولیس را ستاره جام جهانی دانست

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۹۸۸

ورلدساکر در گزارشی با تیتر موفقیت‌های پی‌در‌پی دومین صعود متوالی تیم ملی ایران به جام جهانی با کارلوس کی‌روش را مورد آنالیز قرار داده است.

به گزارش ایلنا، مجله ورلد ساکر در گزارشی در خصوص موفقیت‌های شاگردان کی‌روش نوشته: «ایران که با اختلاف بهترین تیم آسیایی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 بود، هرگز احساس خطر نکرد که برای دومین بار متوالی به مرحله پایانی این رقابت‌ها راه پیدا نکند. اتفاقی که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران با چنین شاهکاری به دست آمد. تیم ملی ایران که در دور پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در 10 بازی خود شکستی را متحمل نشد و تنها دو بار دروازه‌اش باز شد، زیرنظر کارلوس کی‌روش تبدیل به تیمی سازمان‌یافته‌تر با عملکردی موثرتر شده است. اکنون صحبت در مورد این است که تیم ملی به دنبال رسیدن به مرحله حذفی جام بیست‌ویکم است.»

ورلدساکر درباره بازیکنان کلیدی ایران در جام جهانی نوشت: «تیم ملی ایران ستاره‌های پرشماری در ترکیب خود دارد. سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران بهترین مهاجم حال حاضر قاره آسیاست. رضا قوچان‌نژاد، دیگر مهاجم ایران در لیگ هلند برای هیرنفین خوب گل می‌زند. مهدی طارمی با وجود اینکه انتقادهایی در ایران به وی مطرح است اما در مواقعی که تیم نیاز به گلزنی داشته، پدیدار شده است. سیدجلال حسینی هم بیش از 100 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد و همچنان با قدرت پیش می‌رود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز