خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو:

با 2 هزار و 410 سایت غیرمجاز دارو برخورد شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۴۷

مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه تبلیغات غیر مجاز اینترنتی اقدامات بسیاری انجام شده است و اگر به هر دلیلی کالای غیر مجاز به صورت اینترنتی، شبکه های مجازی و ماهواره تبلیغ شود برخورد جدی می شود.

به گزارش ایلنا، شهریار اسلامی مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو تبار در سومین "همایش مقابله با فساد و قاچاق کالاهای حوزه سلامت" گفت: از مصادیق مهم مقابله با فساد در حوزه کالاهای سلامت محور " تقلب و قاچاق " است.

وی افزود: تلاش وزارت بهداشت در زمینه مقابله با فساد و قاچاق این است تا بتواند وظایف خود در راستای تامین سلامت جامعه عملی کند و با کسانی که به هر دلیل با سلامت مردم بازی کند برخورد کند.

 اسلامی تبار گفت: کشور ما در راستای اجرای قوانین خود اقدامات بسیاری را انجام داده است و تلاش بر این است تا این اقدامات در سطح مجامع بین المللی منعکس شود.

مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: در این راستا سازمان غذا و دارو در حوزه کالاهای سلامت، وظیفه مقابله و برخورد با قاچاق و تقلب را بر عهده دارد که اقدامات بسیار موثری را انجام داده است.

 اسلامی تبار گفت: همه آمار های مربوط به مقابله و برخورد با فساد و قاچاق به سازمان های بین المللی اعلام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه تبلیغات غیر مجاز اینترنتی اقدامات بسیاری انجام شده است و به هر دلیلی کالای غیر مجاز به صورت اینترنتی، شبکه‌های مجازی و ماهواره تبلیغ شود برخورد جدی می شود که در این راستا بسیاری از سایت‌ها با همکاری نیروی انتظامی فیلتر شده‌اند. برخورد با 312 تبلیغ ماهواره‌ای و 2 هزار و 410 سایت در این زمینه در 6 ماهه نخست امسال از اقدامات این حوزه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز