خبرگزاری کار ایران

نمایش پنج فیلم غیرداستانی خلاق در موزه هنرهای معاصر

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۰۱۴

پنج فیلم در بخش به سوی «غیر داستانی خلاق» از روز سه شنبه 14 آذرماه تا روز چهارشنبه 29 آذر ماه، ساعت 17 به کوشش محمدرضا فرزاد در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در‌می‌آید.

به گزارش ایلنا، در ادامه برنامه نمایش فیلم در فصل پاییز سینما تک موزه و در بخش آخر این فصل با عنوان به سوی«غیر داستانی خلاق»، فیلم‌های «النا» به کارگردانی پترا کوشتا، محصول سال 2012 برزیل، «دل سگ» به کارگردانی لوری اندرسون، محصول سال 2016 آمریکا، «دوشنبه‌های لعنتی و کیک‌های توت فرنگی» به کارگردانی کوکو شرایبر، محصول سال 2000 هلند، زیر آفتاب «به کارگردانی ویتالی مانسکی، محصول سال 2015 آلمان و فیلم «لویاتان» به کارگردانی لوسین کستینگ تیلور و ورنا پریول، محصول سال 2013 فرانسه، در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

 روز سه شنبه 14 آذرماه ساعت 17، فیلم «النا» به کارگردانی پترا کوشتا، محصول سال 2012 به مدت 81 دقیقه به زبان اصلی با زیر نویس فارسی به انتخاب محمدرضا فرزاد، در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

این فیلم درباره دختر جوان برزیلی است که در رؤیای بازیگر شدن به نیویورک امریکا می‌رود. خاطرات زندگی مخفیانه‌ی خانواده در ایام دیکتاتوری نظامی، پترا خواهر هفت ساله‌اش را رها می‌کند و ترک وطن می‌کند. دو دهه بعد، پترا نیز به قصد بازیگر شدن به نیویورک می‌رود؛ اما این بار در جستجوی النا. پترا زندگی و شخصیت خود را در آینه‌ی تصویر النا، خواهر فقیدش می‌بیند، مرزها در هم تنیده و محو می‌‌شوند؛ النا و پترا با هم یکی شده‌اند. فیلم نیز مرزهای مستند و روزنگاری‌های ویدئویی را در روایتی تب‌آلوده در هم می‌آمیزد.

علاقه‌مندان برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در سالن سینماتک می‌توانند به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز