خبرگزاری کار ایران

یازده برنامه در نه استان کشور؛

جدول سخنرانی‌های امروز سراسر کشور به مناسبت «روز دانشجو» + جدول

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۵۷

امروز یازده برنامه سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امسال روز دانشجو، روز پنجشنبه است و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور سعی کرده اند چند روز زودتر یا دیرتر برنامه های متناسب با روز دانشجو را برگزار کنند.

سه برنامه در تهران

در تهران و در دانشگاه علم و صنعت قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند در مجلس مهمان انجمن اسلامی رویش این دانشگاه خواهد بود. این دانشگاه دو تشکل اصلاح طلب دارد که هنوز جزئیات برنامه انجمن اسلامی آرمان، دیگر تشکل اصلاح طلب این دانشگاه اعلام نشده است.

در دانشگاه آزاد  تهران جنوب هم پروانه سلحشوری(نماینده مجلس) و مجید فراهانی(عضو شورای شهر) در دانشگاه آزاد تهران جنوب مهمان انجمن    اسلامی دانشجویان خواهند بود. برنامه  های امسال دانشگاه های آزاد با محدودیت  های بیشتری نسبت به سال های گذشته مواجه شده است و احتمالا برنامه های کمتری نسبت به سال های گذشته برگزار کند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که در دولت احمدی نژاد به اصولگریان واگذار شد نیز مهمان وحید جلیلی، برادر سعید جلیلی و عبدالله گنجی خواهد بود.

مناظره در زنجان

برنامه جالب امروز اما مناظره حمید رسایی و اکبر اعلمی در دانشگاه زنجان خواهد بود که به همت انجمن اسلامی دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار    خواهد شد. انجمن فرهنگ و سیاست این دانشگاه روز گذشته میزبان مراد ثقفی بود

اصلاح طلبان در گیلان و همدان و خراسان!

امروز محمود صادقی به رشت می رود و مهمان انجمن اسلامی مدرسین به همراه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان خواهد بود. این تشکل تنها تشکل اصلاح طلب استان گیلان به شمار می رود. صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه است.

در استان خراسان رضوی هم محسن رهامی دیگر عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی خواهد کرد و واعظ عبایی نیز در دانشگاه علوم پزشکی بجنورد مهمان انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه است.

همچنین امروز محمدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در دانشگاه بوعلی سینای همدان مهمان انجمن اسلامی معتدل دانشگاه خواهد بود. دیگر تشکل اصلاح طلب این دانشگاه انجمن فرهنگ و سیاست است که احتمالا به خاطر برقراری مقدمات انتخابات، برنامه مستقلی برگزار نکند.

 انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره)  دانشگاه شهید چمران اهواز نیز میزبان رسول منتجب نیا در برنامه دانشگاه، صحن آزادی خواهد بود. منتجب نیا امسال رکورد دار دعوت به دانشگاه های مختلف کشور در روز دانشجو بوده و سخنرانی وی روز گذشته در دانشگاه علوم پزشکی دزفول و دانشگاه بهبهان برگزار نشده است.

اصولگرایان در آذربایجان شرقی و غربی

سعیدی نماینده اصولگرای تبریز امروز مهمان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان خواهد بود و نادر قاضی پور نماینده ارومیه هم در دانشگاه صنعتی ارومیه در برنامه قانون اساسی و حقوق مردم سخنرانی خواهد کرد.

جدول سخنرانی‌های امروز سراسر کشور به مناسبت «روز دانشجو» + جدول

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز