خبرگزاری کار ایران

شمارش معکوس تا گشایش سومین نمایشگاه طلا و جواهر در کیش

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۱۲

سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از فردا در کیش آغاز به کار می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از یکم آذر در محل نمایشگاه های بین المللی کیش آغازمی شود؛ 80 شرکت تولید کننده داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند که در مقایسه با ادوار گذشته با استقبال خوبی از سوی تولید کنندگان طلا و جواهر مواجه شده است.

حضور شرکت هایی از کشورهای هنگ کنگ، تایلند، هند و افغانستان از نقاط قوت نمایشگاه امسال است. سفیران کشورهای امارات متحده عربی، ترکیه، لیتوانی و لهستان نیز از این نمایشگاه که تا 5 آذر در جزیره کیش ادامه دارد بازدید می کنند.

محمود بندرچی مجری سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی کیش از حضور اتحادیه ساعت سازان کشور برای نخستین بار در این نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایش ساعت های قدیمی متعلق به افراد مشهور از جمله چرچیل از بخش های جذاب نمایشگاه امسال است.

وی همچنین اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه میز گرانبهای ساخته شده به دست هنرمندان افغانی از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به مزایده گذاشته می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز