خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

کارگرانِ کارگاه‌های تخریب‌شده بیمه بیکاری دریافت می‌کنند/ اسکان خانواده‌های مصدومان در بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۹۲

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تمهیدات نهاد متبوعش برای ساماندهی اوضاع کارگران زلزله زده خبر داد.

حسینی (مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه) در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این که آنقدر حجم خرابی بالاست که فعلا در حال تدارکِ نان و آب و چادر هستیم و هیچ آمار دقیقی از واحدهای آسیب‌دیده استان نداریم؛ گفت: اعلام کرده‌ایم هر کارگاهی که بر اثر زلزله تخریب یا تعطیل شده، کارفرما به اداره کار اطلاع بدهد و کارگران این کارگاه‌ها نیز برای دریافت بیمه بیکاری به ادارات کار شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: نماینده تام‌الاختیار وزیر کار در استان حضور دارد و امروز نیز با حضور ایشان و نمایندگانی از کمیسیون اجتماعی مجلس، جلساتی در اداره کار کرمانشاه برای بررسی شرایط و حل مشکلات، برگزار شده‌است.

حسینی افزود: برای رفاه حال مردم و تامین آرامش روانی آسیب‌دیدگان، دستور داده شده که همراهان مصدومانی که  در بیمارستان‌های تامین اجتماعی  بستری هستند، در همان محل بیمارستان اسکان داده شوند.

این مقام مسئول با بیان این که اولین گزارش عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد؛ تصریح کرد: فردا کمک‌های تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز