خبرگزاری کار ایران

بزرگترین خطر ایرانجوان برای استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۹۳

حریف استقلال تهران در یک چهارم نهایی جام حذفی از حضور بازیکنی در تیمش بهره می‌برد که با 7گل یکی از برترین گلزنان حال حاضر لیگ یک است.

به گزارش ایلنا، ایرانجوان بوشهر که در شرایط نامساعد مالی به سر می‌برد علیرغم تمامی شرایط سختی که تا به اینجای فصل داشته موفق شده بین تیم‌های میان جدولی قرار بگیرد و همچنان در جام حذفی پس از شکست فولاد خوزستان و گل ابریشم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد؛ مرحله‌ای که پس از قرعه کشی دو روز پیش باید در آن برابر استقلال به میدان برود.

ایرانجوان که تا هفته هفتم هدایتش برعهده سعید مفتخر بود با کناره گیری این سرمربی با غلامرضا دلگرم به توافق رسید. این تیم تا پایان هفته ششم موفق به کسب پیروزی نشده بود و تنها دو امتیاز به دست آورده بود.

با حضور دلگرم از هفته هفتم روی نیمکت این تیم بوشهری‌ها آنها 9امتیاز تصاحب کرده اند و تا پایان هفته دوازدهم در رده چهاردهم قرار گرفتند. این تیم در امر گلزنی به بازیکنی تکیه کرده که باید در خط دفاع حضور داشته باشد اما به برگ برنده سرمربی تبدیل شده و جایگاه مناسبی در جدول گلزنان هم رسیده است.

با جدایی مهدی قائدی جوان در تابستان از ایرانجوان و تغییرات در این تیم، نماینده استان بوشهر در امر گلزنی و فاز تهاجمی به مراتب ضعیف تر عمل کرده تا جایی که اویس کردجهان که مدافع است بهترین گلزن آنهاست. کردجهان هم اکنون 7گله است و دو گل با صدر جدول فاصله دارد. این مدافع با عملکردی که داشته بی شک بزرگترین خطر برای آبی‌های تهرانی خواهد بود.

استقلال تهران باید 28آذرماه برابر ایرانجوان بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی مصاف بدهد و این تیم لیگ یکی از حالا زیر ذره بین خواهد بود چون شاگردان وینفرد شفر در حال حاضر تیمی را دست کم نمی‌گیرند و نمی‌خواهند به شگفتی جام حذفی تبدیل شوند و توسط تیمی کنار بروند که بازیکنان غیر بومی‌اش به دلیل بدهی باشگاه در هتل محبوس شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز