خبرگزاری کار ایران

اظهارات سرمربی ایرانجوان بوشهر درباره شرایط وخیم مالی:

بازیکنانم در هتل حبس شدند!

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۰۸

غلامرضا دلگرم درباره رقابت در لیگ دسته اول و اوضاع مالی باشگاه ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگو با ما صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

غلامرضا دلگرم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره رقابت در لیگ دسته اول با گذشت 10 هفته از این رقابت‌ها گفت: با توجه به فشردگی امتیازها در جدول رده بندی این نشان می‌دهد که رقابت سختی بین تیم‌ها وجود دارد و در هیچ مسابقه‌ای نمی‌شود حریف را دست کم گرفت. همین باعث می‌شود که فضای موجود در لیگ یک جذاب باشد و تیم‌ها پتانسیل بالایی را از خودشان نشان بدهند.

وی ادامه داد: بعد از صحبت‌های ابتدایی با مسئولان باشگاه قرار شد با توجه به شرایط بغرنجی که در حال حاضر وجود دارد تنها بتوانیم در لیگ یک ماندنی شویم. فعالیت ایرانجوان برای حضور در فصل جدید دیر آغاز شد اما به لطف خدا در سه هفته اخیر 5امتیاز به اندوخته‌هایمان اضافه کردیم.

دلگرم خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هم چاره‌ای به جز اعتصاب ندارند. بازیکنان غیر بومی ما به دلیل بدهی باشگاه به هتل محل اقامتشان در هتل حبس شدند و از حضور در تمرینات منع شدند! مسئولان چند روز پیش با ما جلسه گذاشتند و قول دادند که این شرایط برطرف شود. کادرفنی و چند بازیکن هنوز مبلغی به حسابشان واریز نشده و مشکلاتی از این قبیل در تیم وجود دارد.

سرمربی ایرانجوان درباره دیدار هفته آینده شاگردانش برابر راه آهن تهران گفت: بازی سختی برابر راه آهن داریم و هر دو تیم در قعر جدول قرار دارند. کمبود امکانات، تعهدات باشگاه و اوضاع مالی موجب شده تا بازیکنان از نظر مسائل انگیزشی با افت مواجه شوند و در نتیجه تیم تاثیرات زیادی را خواهد گذاشت. آهاد هواداران از این موضوع بی خبر هستند و امیدواریم که شرایط برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز