خبرگزاری کار ایران

رئیس شعبه تامین اجتماعی جاجرم:

ثبت الکترونیکی33 درصد پرونده‌های بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی جاجرم

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۷۸

رئیس شعبه تامین اجتماعی جاجرم با بیان این که تاکنون 33 درصد پرونده های تامین اجتماعی این شهرستان الکترونیکی شدند از ثبت الکترونیکی تمام پرونده‌های بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی جاجرم تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، محمد جواد بهروز، رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان جاجرم به 25 هزار پرونده بیمه شده و مستمری بگیر در تامین اجتماعی این شهرستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد تاکنون 33 درصد پرونده ها به صورت الکترونیکی ثبت شده اند که از رشد 33 درصدی برخوردار است.

وی همچنین از ثبت الکترونیکی تمام پرونده های بیمه شدگان شهرستان جاجرم تا پایان سال جاری خبر داد.

بهروز تعداد بیمه شدگان اصلی شعبه تامین اجتماعی جاجرم و گرمه 10 هزار و 212 نفر اعلام کرد وافزود: این تعداد بیمه شدگان با احتساب افراد تبعی به بیش از 32 هزار نفر افزایش می یابد.

وی بیشترین رشد بیمه شدگان این شهرستان را در سال جاری مربوط به کارگران ساختمانی دانست و گفت: در حال حاضر یک هزار 410 کارگر ساختمانی در این شعبه نامنویسی کرده اند که از این تعداد797 نفر فعال و بیمه‌پرداز هستند.

بهروز بیشترین کاهش بیمه شدگان این شهرستان را مربوط به بیمه قالیبافان و صنایع دستی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر در این زمینه 214 نفر بیمه شده فعال شعبه هستند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی جاجرم تعداد پرونده های مستمری بگیر این شهرستان را تاپایان شهریورماه امسال 916 مورد ذکر کرد و افزود: این تعداد شامل 494 بازنشسته، 75 از کارافتاده و 347 بازمانده هستند .

وی افزود: طی 6 ماهه نخست امسال مبلغی به میزان 5 میلیارد و 76 میلیون و 600 هزار تومان به عنوان تعهدات بلندمدت به مستمری بگیران این شهرستان پرداخت شده است.

وی میزان تعهدات کوتاه مدت شعبه تامین اجتماعی جاجرم را 322 میلیون و 900 هزار تومان طی 6 ماهه سال جاری اعلام کرد و میزان مقرری بیمه بیکاری این شهرستان را طی 6 ماهه امسال بیش از 105 میلیون تومان ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز